Minnie Mom Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Tulla er snart 10 mnd og vi nattammer enda. Hun våkner nok av vane og jeg er så i koma om natta at jeg henter henne til meg og så ligger vi sammen og ammer og sover. Igrunn veldig koselig, men blir jo så vanskelig å ha barnevakt over natta siden hun ikke godtar flaska. Jeg gruer meg til en evt avvenning og håper i det lengste at hun skal slutte av seg selv... he he.. Hun spiser 4 gode måltider om dagen, med amming innimellom. Er det sannsynlig at hun kommer til å slutte av seg selv, eller er det håpløst så lenge jeg gir henne tilgang til pupp? Vil gjerne ha slutt på det før jul pga barnevakt, drikke litt alkohol og feste på nyttårsaften.. Hun blir 1 år 8. janaur.. ~hjelp~
line_n & sara Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 vi nattavvenner nå, vi! sara er strax et år, og jeg har gitt opp håpet om at dette skal gå over av seg selv! jeg starta for et par uker siden, og det har gått bra, litt slitsomt de første to, tre nettene, men hun sovna etter en halvtime, siden har det vært nok med å gi smokk når hun våkner, har hatt to netter hvor hun har sovet rundt. bare du kommer deg gjennom de første nettene uten å gi etter, er det mye lettere! husk at hun våkner bare av vane, hun er ikke sulten! noen barn avvenner seg selv, men jeg tror jeg ikke ville venta på det! avvenn, du! så får du barnevakt og bytur snart!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg klarte ikke å avvenne gutten min med nattamming, så han fikk pupp om natta til puppen ble konfiskert på permanent basis. Men det ble mindre nattamming etter hvert da, ikke hver natt osv. Men jeg hadde nå barnevakt for det, for gutten min godtok å få vann på kopp hvis mamma ikke var der.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Her er jenta blitt halvannet år, vi samsover og nattammer fremdeles. Hun ser ikke ut til å ville slutte av seg selv i hvertfall, og er vanskelig å avvenne. Hun nekter både flaske og sprinkelseng (ja, hun er ei lita sta ei...). Hun godtar forøvrig litt vann når jeg ikke er tilstede, men hun er uansett ganske krevende om natta så vi kan ikke låne henne ut til hvemsomhelst liksom... Lykke til.
ScaryMama Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Han sluttet av seg selv da han var rundt 11mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå