Liljen venter tvillinger Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har sett to hjerter slå, er ca 7,5 uker på vei, termin 19. juni. Ble veldig overrasket og glad over å få vite at vi venter to. Vil gratulere dere alle med tvillinger/flerlinger og ønsker dere alle et flott og behagelig svangerskap!
gima Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 GRATULERER så mye og velkommen til oss! Lykke til med svangerskapet selv.
Dodlimammatil2 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer og velkommen du var heldig som fant det ut så tidlig da :-)
Alle gode ting er 3:) Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer så mye! Er jo ofte et sjokk å få vite at det er to, men gleden kommer fort:) Vi vet vel alle her hvordan det er:) Lykke til vidre og kos deg vidre i svangerskapet.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 gratulerer og velkommen inn til oss , masse lykke til, t dæ å
Liljen venter tvillinger Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk til dere alle! :-) Neste kontroll blir 11. nov. men da er det 1. rutinekontroll hos fastlege. Tenkte å høre om blodprøver på toksoplasmose eller hva det nå heter, ellers aner jeg ikke ennå hva som skal undersøkes, men jeg får lese litt på nettet og i forumet her, så finner jeg nok ut av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå