Gå til innhold

God morgen alle sammen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgenfuglen som jeg er har snart vært oppe i 3 timer *sukk* Hoster såååå jævelig at det er umulig å sove, så når klokka var litt over 0430, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stå opp. Er jo ikke noe poeng å ligge der å hoste og se i taket.

 

Her er det kladt vær, ser ut som det blir en flott dag. Ha en strålende helg alle sammen:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohoi, ja du er jammen meg en skikkelig morgensfugl og du da.. Her stod jeg og sønnen opp 07.40. Og det var godt å sove så lenge.. :o) Men skjønner godt at det ikke er noe særlig å ligge å hoste, vri seg og ikke få sove.

Skrevet

God morgen! Huff, høres ut som du kan bli trøtt etterhvert. ;o)

 

Vi skal kjøre å se på hyttettomta vi har fått om ett par timer, spennende! Ha en fin dag du også, og god bedring. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...