Gå til innhold

Noen våkne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sove en ting i natt. Har hatt rier først to ganger i timen fra igår kvel til i 2 tiden men nå de siste to timene så har de kommet hver 5-7 minutt,. Blir gal snart. De varer ikke så lenge kansje et halvt minutt hver ri, og er ikke uutholdelige men får ikke sove.. Noen fler som kansje har noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Sitter her med vonde modningsrier hvert 5 min....vært våken i to timer nå. Men de gir seg vel som vanlig utover morgenkvisten...:( Hvor lenge har du igjen?

 

Anne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...