* SMÅ EINSTEINS Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har ikke sove en ting i natt. Har hatt rier først to ganger i timen fra igår kvel til i 2 tiden men nå de siste to timene så har de kommet hver 5-7 minutt,. Blir gal snart. De varer ikke så lenge kansje et halvt minutt hver ri, og er ikke uutholdelige men får ikke sove.. Noen fler som kansje har noe på gang?
MyskeMor Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jupp. Sitter her med vonde modningsrier hvert 5 min....vært våken i to timer nå. Men de gir seg vel som vanlig utover morgenkvisten... Hvor lenge har du igjen? Anne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå