Gå til innhold

Stupid people shouldnt breed.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo noe enhver oppegående sjel er enig i. Allikevel ser det ut til at rasen idiot formerer seg i raskt monn; mødre som ikke klarer å ta vare på nr1 får nr 3-4 og har avlastning og barnevern og en mann som ikke gjør en dritt. Et par med vold inn i bildet får nr 2-3-4 - uplanlagt seff.

Samtidig ser man at godt egnete foreldre sliter med å få nr 2-3-4 og i det hele tatt EN, mens idiotene turer frem med uplanlagte unger fordi de er for umodne til å bruke kondom eller prev. når de faktisk ikke greier å ta vare på unge nr 1.

Hvorfor er det sånn? Er dumme damer og menn mer fruktbare enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kan faktisk virke sånn.

Er forøvrig helt enig med deg og har tenkt samme tanke flere ganger.

Skrevet

Det er vel det at de unge dumme startet lenge før. Og da er fruktbarheten mye større. Mens de kloke velutdannede startet når de er 35. Da er sjangsen for å få barn mye mindre.

Dette burde du Hi som er så smart ha funnet ut av!

Skrevet

Nja, de jeg tenker på har gjerne startet da de var 25+, syns ikke det er så veldig "ung mor" - syns mange av 17-18åringene her inne har mer orden på livet sitt enn de jeg snakker om. Barnevern, vold, dop, osv. Dette er voksne mennesker som burde vite bedre, mens den unge på 18 o.l fremstår som langt mer voksne og reflekterte.

Så jeg spør igjen:

Er dumme mennesker mer fruktbare?

Skrevet

Kanskje det er naturens måte å ta igjen for måten mennesker behandler kloden på =p?

Skrevet

Vel, som min fetter sier: "If knowledge is power, why does stupidity rule?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...