Tigerjenta_ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er smertelig klar over at mange her inne ikke kan fordra mine døttres navn, men de heter nå uansett Isabel & Victoria, og når lurer jeg på om dere her inne har noen gode navneforslag til en eventuelt lillesøster/lillebror? ..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Og hva er så fryktelig galt med de navnene????? Synes de er veldig pene, jeg! For å være ærlig er ikke de navnene på min liste, men de er da nydelige fordet!!! Jiiises! Navn som passer? Hmmmm... Oscar / Oskar og Helene / Helena / Helèn kanskje?
Tigerjenta_ Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Pike 26: Så artig at du nevner Oscar! Mine to jenter har en spansk onkel som de forguder (bokstavligtalt!). De kaller han Tito (onkel på spansk) men han heter Oscar! Hadde jo vært morro og oppkalle en eventuelt liten bror etter han, det vet jeg jentene hadde blitt kjempe stolt av! God ide. Takk! :-)
Tigerjenta_ Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Mitt mellomnavn er jo nettopp dette, men det gjør kansje ikke så mye (?)..
Tigerjenta_ Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Det var til mamma26 det siste innlegget.
SuperGlad Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Nydelige navn synes jeg, tihi :-) Philip Nicolai Leon Joakim Niklas Patrick Sebastian Benedicte Madelen Alexandra Amanda Rebecca
Skravlemamman Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes navna til jentene dine er kjempefine jeg:-) Av de forslag som har kommet synes jeg Aleksandra og Madeleine var flotte. Av guttenavn synes jeg Oscar var et fint forslag, men William hadde også passet bra.........lykke til med navnejakten:-)
Torpekjærringa Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Leah Aurora Madelen Othilie Maud alle disse navna passer fint syns jeg ) Guttenavn : Colin Oscar Leander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå