Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Når jeg spiser masse løk så lukter det løk av utfloden eller hvis jeg har sex, og det er det ekkleste jeg vet..Hvorfor i all verden lukter det der nede???????? Flere som har det slik, eller bør jeg gå til legen og få sjekket systemet?? Vet at dette innlegget er kvalmt, men her inne er alt lov...Så dere trenger ikke peppre meg av den grunn
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Joa, alt lov her. Til og med å stå med nesa nedi trusa si. Men at du gidder. Særlig siden det lukter så jævlig...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Bruk intimgele da vil det lukte betraktelig mindre, aco sin er utrolig god og den fåes på apoteket!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Sånn er det å spise løk;) Det kommer ut med alle kropsvæsker, også utflod osv. Samme som når man spiser honnicorn, og det lukter honicorn når en tisser etterpå. Legen kommer bare til å forklare deg at det er normalt. Du får la være å spise løk, så du ka ha løkdunstfri sex;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå