Gå til innhold

Frustrert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på å få noen gode råd. jeg har to flotte barn fra ett tidligere forhold, er nå gift med en mann jeg elsker veldig høyt, men har ett dilemma. jeg har GRUSOMT lyst på et barn til, men det ser ut som jeg er den eneste i forholdet som vil det. det er helt grusomt. er ikke noe jeg heller vil enn å bli gravid, men dessverre får jeg det ikke til alene.

spørsmålet mitt er som følger: hva ville andre i min situasjon gjort? skal jeg bare gi slipp på tanken på å få en baby til? skal jeg tvinge han? hva gjør man?

det er forferdelig sårt å gå rundt å ønske noe så stærkt og ikke kunne få det. når jeg nevner det for han er det alltid noen unnskyldninger. "gode" grunner til hvorfor vi ikke skal få en.

håper noen der ute kan hjelpe meg med noen råd.

hilsen frustrert frue :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å utarbeide en kløktig liten strategi som du implementerer over tid? Vel og merke uten mas og press. For det virker ikke. Han må gradvis se det positive og fine ved det. Kjenner venninner som har fått det til uten å kjenne detaljene i deres fremgangsmåter. Noen menne endre uansett mening etter en stund. Men vær tydelig allerede nå så du ikke sitter og er bitter den dagen det er for sent med et barn til.

Skrevet

takk for svar. jeg er villig til å prøve alt :)

Skrevet

hmmmm..... dette hørtes ikke bra ut. stakkars deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...