Karomamma Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 ... har jeg hatt. Litt deilig óg, må jeg innrømme. Bare sitte og se (høre) på TV mens jeg syr og teller og lar tankene vandre. Etter nye tre timer i strekk er jeg såvidt ferdig med en nissevott... Tenker jeg rekker å bli ferdig til hun begynner på skolen i år 2011, he he. Karopappa kom nettopp hjem, han har vært i Bergen i hele dag. Det skal bli deilig med en helg uten store planer, kjenner jeg. Bare kose oss Vi fikk "heldigvis" besøk av noen skumle hekser tidligere i kveld, så Karosnuppa fikk smake litt på Halloweenmoroa. Hun ble litt redd i førsten, for hun kjente ikke igjen naboheksa på 11 med hvitt ansikt, langt sort hår og blod i fjeset. Vi jentene har laget pizza i dag, så det ser ut som fredagstradisjonen din er adoptert her, Attpåklatten Nå er det snart natta her. Jeg ønsker dere en finfin helg, alle sammen!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Du er da vel flink da =) Å adventkalender må man ha også i 2011.hehehehee ;o) Jeg har starta på en russelest for 1mnd siden.Er enda bare halveis!!! Har tulla så mye at jeg nesten rekker opp resten å kjøper lester.Gosj jeg er lei av mitt tullete hue for tia. Her kommer ikke hekser.Kan jo være for at det bor ei her??? Tenkte ungene skulle få gå til slekta i går,men di var borte hele gjengen.Så vi tar det i dag vi.Så får di prøvd dette som læreren har planta inn hue på di at alle mååå gjøre. I dag håper jeg å få på flere plater på veggene.Har gått i stå hele greia,men det blir vel... Ha en fin helg du også.Kos dere med planfri helg.Det er deilig det =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Deilig med sånne helger:-) Her ligger vi i senga ennå, men er på vei opp altså;-) Jeg og niesen har skravlet og sett på tegnefilmer så vi er firkantede i øynene:-) Sambo og rosa sto tidlig opp og dro til mine foreldre på lørdagsfrokosten sin, mens niese ikke orket stå opp;-D Nå er vi tre jenter som koser oss i store sengen, og sambo lager frokost til oss som ikke har spist. Så skal vi kle oss og gå til byen en tur. Kanskje kino i dag, siden det er det store kinodagen. Kafe og vennebesøk i ettermiddag:-) Kvelden i går var spennende for småjentene, de gikk litt selv sammen med sambo og var skikkelig i form:-) En liten biltur til mormor og beste ble det også for å skremme dem litt:-) Søte små hekser:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå