Tøysetipp Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Når min eks som jeg hadde et forhold til i nesten to år, hadde et veldig godt forhold til sin eks.. (Kun vennskapelig selvfølgelig).. Men, traff hverandre jevnlig (og gikk over visse grenser).. Og magefølelsen min sa at noe mer lå i luften.. Plutselig blir singel på samme tid som vi valgte å avslutte forholdet.. Jada.. det gjorde jo kjærlighetssorgen enklere å takle.. Ugg ugg.. Dobbel pølse med lugg.. (... vil være singel for alltid)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 kjipe greier, men på den andre siden så var det jo ikke stort å samle på da om det skal være på denne måten!
Tøysetipp Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Takk.. Nei, du har jo så rett.. Men, det svir jo litt..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ja det svir jo like mye alikevel! Skjønner deg så godt. Get back on the horse cowboy! ;p
Tøysetipp Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tror salen skal få litt hvile jeg.. Men, jeg kommer nok sterkere tilbake med tiden :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 .. da skal jeg stå først og klappe for deg stående! En husker sine kjærlighetssorger, så det er ikke så vanskelig å vite hvordan du har det om dagen. :dobbeltklem:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå