Gå til innhold

Vinterstøvler...hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tvil om hva som er best for jenta mi..... Sorel/Kamik eller Cherrox. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cherrox bør jo ikke brukes når det er forholdsvis kaldt, så du bør ha andre vintersko i tillegg.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å velge kamik, en venninne har hatt dem til guttene sine, og de bla klamme på beina. Ullsokken har et eller annet lag utenpå seg, virker som den ikke puster.

Har kjøpt viking cherrox til sørpe-været, men kommer til å kjøpe sorel når det blir kaldere. Kommer jo veldig an på hvor dere bor, og hvor kaldt det blir der.

Skrevet

Joda det har vi (har Ecco vinterstøvler), men på de dagene med skikkelig "sølevær" tenkte jeg at det var greit med noe annet.

Skrevet

Vi bor på østlandet, så det kan bli forholdsvis kaldt. Så det er viktig med gode og varme sko!

Skrevet

Ettersom du har andre vintersko i tillegg, så hadde jeg kjøte Viking cherrox i tillegg.

Skrevet

Vi har valgt sorel.. Kjekt med uttagbar filtsokk inni synes jeg.. De har holdt han tørr og varm i snø og slapsevær.. =)

Skrevet

Hm... Ikke lett å vite hva en skal kjøpe.Vi får ta oss en tur i butikkene i morra. Takk for tips og erfaringer ;o)

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal gå for jeg, men har hørt at Sorel kom dårlig ut i testen på TV 2 hjelpe deg. Viking kom best ut i test. Var da Viking med et navn til i tillegg.

Har Cherrox nå, men usikker på hva som blir vintersko foreløpig. Blir ikke Kamik eller Sorel hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...