Gå til innhold

Til dere som driver butikk.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hvor mange barn har dere?og hvordan gjør dere det med hensyn til jobb og familieliv? har lyst på flere barn,men vet ikke hvor forenerlig det er med å drive butikk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja jeg vet ikke helt hvilket svar du vil ha hehehehe jeg har 3 barn og hvis jeg skulle tatt et valg i dag ville jeg ikke startet butikk. Jeg jobber 2 kvelder pr uke, annenhver lørdag..... og de kveldene jeg er hjemme jobber jeg alikevel. Forferdelig stress når ungene er syke osv.....

Skrevet

interessant...kan jeg spørre hvilken butikk det er å hvor gamle barna dine er nå og når du starta butikken?

selv har jeg to barn nå på 2 og 4, synes egentlig det r nok stress i hverdagen å jobbe som "vanlig" ansatt om ikke man skal få all lederansvaret itillegg. har i grunnen veldi lyst på flere barn, men tenker mye på valgene mine med å muligens påta meg en jobb som vil bli "halvveis" om du skjønner hva jeg mener. man kan jo selfølgeli ansette en butikksjef som tar mye av ansvaret noen år, men mye vil det vel bli uansett...

eller kanskje jeg skal være fornøyd med to barn og karriere...? :)

Skrevet

Jeg driver en barnebutikk og har en nettbutikk i tillegg til den fysiske. Det er nettbutikken som tar mest tid hjemme i tillegg til regnskap o.l. Ungene var 8 år, 2 år og minste var 5 mnd når vi begynte med planlegging, innkjøp osv. Har holdt på i nøyaktig 2 år nå. Det er mye psykisk stress og det kommer du aldri unna selv med en butikksjef til hjelp. Mye moro også, men jeg angrer til tider på valget jeg tok.

Skrevet

ok, jeg vil i tilfelle overta en butikk som allerede er godt igang,og godt drevet. men søren ikke lett å vite hva som er lurest, er det så mye bedre å jobbe turnus i helsevesnet feks?

en annen viktig faktor er jo hva den andre halvdel i familien jobber med, min jobber turnus i staten, så da er vi ihvertfall avhengig av synes jeg at en av oss har kun dagjobb.

INgen andre selvstendig næringsdrivende her som vil komme med innspill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...