Gå til innhold

Hvem er urimelig her? Hjelp meg litt da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei koselig lita tømmerkoie til salgs oppi fjellet her. Nabostølen til den stølen vi en gang skal overta. Det er en helt nydelig plass med fint skiterreng om vinteren og flust med bær om høsten. Ligger i en liten dal så det er vindstille og lite folk. Et paradis! Vi er mye der oppe hele året.

Jeg mener vi skal kjøpe den. Vi har råd. Da har vi en plass å være der oppe og når vi en gang i en fjern fremtid overtar nabostølen så har vi sikret oss mot naboer og en av ungene kan overta den. Dessuten er nabostølen vi skal overta utleid på åremål så lenge leietakerne lever og de kan leve i tusen år til.

Han mener det er tull å kjøpe den siden vi skal overta nabostølen. Dessuten var denne tømmerkoia opprinnelig stølen til bestekopisens familie, men ble fradelt pga arv. Han mener vi skal gi ham en sjanse til å kjøpe den og ikke presse prisen opp ved å legge inn bud.

Nå er mannen bortreist og jeg går å lurer på om jeg bare skal legge inn bud uten at han vet det. Råttent, ja, men jeg vil ha den!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt, men aldri uten at min mann var med på det.Om jeg ikke hadde masse penger jeg kunne gjøre som jeg vill med da :)

Skrevet

Snakk med kompisen da, hør om han ville legge inn bud, verre er det vel ikke når det gjelder akkurat det.

Verre er det vel at du og mannen din er uenige, og med mindre han er verdens største tøffel ville jeg ikke lagt inn noe bud bak ryggen på han hvis jeg var deg.

Skrevet

Det er noe av der verste man kan gjøre for parforholdet om man kjøper noe såpass stort uten å være enige på forhånd. Hvis han tilgir deg for deg vil han kanskje føle at han ikke har noe han skulle sagt hjemme og at han ikke har verdigheten i behold.

Skrevet

Nåja...Det skal vel litt mere til før det går på verdigheten løs hos en halling;)

Vi har delvis adskilt økonomi og jeg gjør som jeg vil med mine penger. Han handler titt og ofte saker og ting uten å spørre meg først.Og hadde kompisen villet ha den så hadde han vel kjøpt den av tanta si for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...