*Virgo* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Etter å ha blitt bekymret over at symptomene gradvis ble svakere, og itillegg lest artikler om at dette ikke var normalt i uke 9. Så ble jeg nervevrak og sikker på at det hadde skjedd en Ma. Etter legebesøk i går fikk jeg henvisning til gyn i dag. Det var så utrolig kjekkt å se lille knøttet med egne øyne. Hjertet dunket i vei og vi fikk se litt spark og armbevegelse. Det er helt utrolig hvor klare fine bildene er:) Gled dere!!!
*Virgo* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2008 ups, ble visst litt ivrig på knappen;) beklager.
Blumchen Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Så gøy:) Gleder meg masse:) Godt når alt er bra.
*Virgo* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Skal du på tidlig ultralyd eller den vanlige ved 17-19 ukers? Det vanskeligste er jo å ikke si noe til andre i familie eller venner, når du har sett det bankende hjertet og kropp.
femme86 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 tildig UL er noe man må betale selv eller? hva koster det sånn ca evt?=) syns jo det er veldig lenge å vente på ordinær, men de fleste venter jo.. =) noen som forresten vet hvordan man endrer nick?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå