Gutta er ute og puppene henger Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 1. Hvor kjappt merker dere forskjell? 2. Hvor har dere kjøpt "utstyret"?? Noen som har testet tv shop sitt?? 3. Hvordan spiser dere? 4 Trener dere andre ting i tillegg (spinning, styrle eller lignende)? jeg trenger og slanke meg...spesiellt mage, armer og ellers har jeg planer om og stramme opp hele kroppen;) Så har tenkt at pilates kanskje er tingen!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 1. Først etter ca fire ganger kan du gjøre øvelsene ordentlig og riktig - det er mye å sette seg inn i mtp pust, bruke musklene riktig, slappe av på riktige plasser. Etter 10 ganger så merker du forskjell. Og etter ca 30 ganger så ser du forskjell. Det er sånn instruktøren min sier det - og jeg er igrunn enig i det 2. Bruker vanlige treningsklær. Og matte har de der jeg trener - så det har jeg ikke. Tidligere så brukte vi stor ball i tillegg - og da hadde de det også der jeg trener. Så har ingen erfaring med annet. 3. Spiser vanlig - er ingen fantast og tener for velværen og avspenninga det gir (skal sies at siden magen kom så har det blitt minimalt - da det er litt tungvindt for instruktøren å legge opp et eget løp kun for meg Så jeg gleder meg til å komme igang igjen til våren 4. Jeg burde absolutt begynt å trene kondisjon - så må nok begynne med det til våren - kanskje det kan være nyttårsforsettet mitt Jeg er en kjempefan av pilates, og anbefaler det på det varmeste. Det er slitsomt, samtidig som det ikke er det. Og det strammer opp godt! Og det er så moro når du merker at du har blitt sterkere og klarer øvelsene bedre og bedre og lenger og lenge Også er det for alle - jeg trener bl.a. sammen med bestemor på 76 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå