Jewel m/jente får gutt Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Du skrev: "føler masse positiv energi og optimisme rundt deg så ja det tror jeg:) når får du vite d???virker ikke som d er så altfor lenge til.... send meg en oppdatering da:)" Det var ang en jobb jeg hadde vært på intervju for. Jeg fikk ikke jobben, men så tenkte jeg at kanskje den positive energien hadde noe med at jeg var gravid når du "så". Ser du noe om det går bra? Vet jo ikke hvor langt jeg er på vei. Skal til legen på man og spørre om tidlig ul. Håper vi får. Ville bare oppdatere deg. ;-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 ja d er ikke alltid like lett å tolke hva tingene kan bety, men da var d nok helt sikkert graviditeten din jeg så jeg tror du er 6-7uker på vei...og ja jeg føler ikke noe negativt rundt denne graviditete så jeg tror dette går helt fint;) tror d er en liten gutt;) lykke til:) klem
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Takk stratosen. Ja jeg tror nok det er såpass jeg er på vei. Men vi får se hva legen sier. Vi håper på en jente til, men en gutt er like greit. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå