Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jenta vår heter Julie, deer jo et flott navn.. Angrer ikke på det kan eg si.. Espen og er forsåvitt ett fint navn. Liker godt Preben eg da..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Utrolig kjedelige navn. Hvermannsen heter det. Sorry, men det mener jeg.
birrisj05.02.09 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Poenget er vel om DU liker det, og ikke alle vi andre?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Så klart. Jeg liker begge veldig godt. Bare kjekt å høre hva andre synes. ;o) HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Espen...da ser jeg for meg en hvitsnipp-forbryter som er inne til soning eller rett og slett en rørlegger Kanskje en torpedo fra Tveita...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 He-he, må være noe med huet mitt så sent på kvelden. Jeg er vel trøtt siden torpedoer og forbrytere dukker fram fra stakkars Espen. Ikke noe galt med Espen ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Helt greie navn. Tenker "Hotell den gyldne hale" når jeg hører Julie - og Espen er en sjenert rampunge c",) Ikke helt min stil da, men nå er det jo ikke mine barn som skal hete det heller.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Elsker julie! min aller beste venninne heter det og hun er en helt fantastisk person! Så jeg forbinner det ikke med noe kjedelig eller negativt. Espen, liker jeg også. Kjenner en som heter det han er ganske rolig og gjør ikke mye ut av seg. Synes ofte at de enkle navna kan være de beste:) Alle skal jo overdrive med merkelige dobbelt navn nå for tiden!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Fine navn! Julie er på lista vår hvis vi får ei jente til noengang.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Eldstejenta vår heter Julie.. Tro det eller ei men så langt har vi møtt få som heter det... Mye mer av Tuva, Nora, Hedda og Marie her vi bor. Neste høst begynner hun på skolen. Spent om det blir flere Julie i klassen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå