Gå til innhold

for godt til å være sant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sammen med verdens beste kjæreste, elsker han så utroli masse ogføler at en bit av meg mangler når han ikke er sammen med meg. ham fridde i vår og i sommer kjøpte vi et koseli lite hus.neste sommer blir det stort bryllup som fammiliane våre gleder seg like masse til som vi gjør. trodde aldri at eg skulle være så heldi og blir nesten litt redd for at det er for godt til å være sant. noen andre som er redd for å våkne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også redd for våkne....

Trodde ærlig talt flere av mine kjærester var potensielle fedre og ektemenn, men nå vet jeg at dette ikke var tilfelle. Min nåværende kjæreste er så fantastisk.. Kan ikke beskrives. Han er perfekt i nesten alt han gjør.

Det som gjenstår er at vi flytter sammen, så burde vel livet nærme seg fullkomment.

Skrevet

Nå er jeg gammel og bitter, men min erfaring er at det som virker for godt til å være sant som regel er det.. Bare pass på å nyte det mens du kan ;)

Skrevet

Ikke for å sprekke lykkeboblen, men hva med....

... de skitne underbuksene som de slenger fra seg på badegulvet...

... dolokket som de aldri legger ned etter seg...

... ujarmerende fjerting som bare menn kan...

... når man må sparke mannen ut av sengen for å putte i smokken til minsten som gråter og han ikke kan skjønne hvorfor han skal gjøre det - selvom du har vært oppe 5 ganger allerede...

... når de støvsuger "midt på gulvet" og glemmer at det kryper hybelkaniner uner sofane og...

... når de lager frokost til barna og tenker at "ja, ja, vi heller oppi hele resten av grøtpulveret" - du ender opp med 3 porsjoner til ett barn og å måtte kjøre til butikken etterpå for å kjøpe mer slik at dere har grøt til kvelds...

.... jeg elsker mannen min jeg og, men milde moses så jeg har lyst å kverke han noen ganger. Visst livet er så perfekt kommer det enten en stor overraskende bombe en dag, eller så er dere begge bionic people som kan noe som oss andre ikke kan......

:o)

Skrevet

Hehe, ja for kjerringer har aldri surt undertøy... og det er like mye jobb i å løfte ringen/lokket som å legge den ned. Dersom ingen gjøre noen av delene etter seg blir det like mye jobb på begge.

Jeg kunne nevnt MANGE ting som er irriterende med å bo sammen med kjerringer, og en av dem er slik furting som du kommer med her.

God bedring ;-)

Skrevet

Hehe.. Ja, det med dolokket er så sant! Syns jenter som maser om dolokket er skikkelig snurpete!

Hilsen et kvinnfolk som irriterer seg grønn over folk som skal irritere seg over alle mulige småting! ;)

Skrevet

var eg som skreiv første innlegget.

og eg er ikke perfekt heligvis, merker ikke om dolokket et opp eller nede,tar fram hybelkaninene under sofen en gang i halvåret og vasker klær litt for skjelden så det blir panikk vasking med klestørking i hele huset. kanskje er eg så lykelig for vi kan ta egg glass rødvin forran tv mens skittentøyskorga eg full og middgsrestene står på bodret. for skitten er der i morra og men i kveld vil eg kose meg med min kjære. tror det handler litt om proiriteringer og for meg er kvalitetstid viktigere en et perfekt hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...