Gå til innhold

ingen hjertelyd etter bilkollisjon...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk kjapp audiens hos jordmor, etter at jeg var i bilkollisjon tidligere denne uken.

skulle bare sjekke hjertelyden, for å vite at baby har det bra.

men vi fant den ikke:(

jordmor sa at det mest sannsynlig er fordi jeg har så dypt bekken (derfor får jeg feks mage først litt uti svangerskapene mine..) og at det i og for seg er et godt tegn, for hvis barnet har lagt seg til langt baki der, så har det sannsynligvis ikke merket noe til sammenstøtet...

men likevel.. hadde vært så godt å høre den lille lyden...:(

skal tilbake fredag om en uke, og satser på at lille har flyttet seg til da. sånn at jeg får høre.

har jo ingen blødninger eller magesmerter, bare rygg- og nakkevondt etter kræsjen..

men en blir lissom urolig likevel.. nå hadde jeg begynt å kjenne bevegelse hver dag.. og siden ulykken har jeg ikke kjent noe..

men håper bebisen snart tar til vettet, og trøster mammaen sin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei??

Jeg skjønner veldig godt du er urolig.. Hadde jeg vært deg hadde jeg reist til fastlegen og spurt etter ultralyd. Jeg hadde ikke klart og være rolig .. Men det er jo forskjellig fra person til person.. =)

Om du ikke får det av fastlegen så er det veldig billig mange steder.. Tror det var 200,. det kostet hos en her i byen.. =)

Skrevet

legen min mente hardnakket at det ikke var nødvendig, og er ikke ultralyd her i byen..

-men jeg må bare tro på at det går fint. heldigvis hadde jeg beltet godt nede over hofta, og var ikke der jeg fikk selve smellen..

har tidligere vært på ultralyd da, pga blødninger (pluss en bonus-ultralyd, da jeg skulle sjekke galleblæra, haha, og legen plutseilg fant et lite foster der;D ) så vil jo ikke utsette bebisen for unødig stress med for mye ul heller..

-må bare krysse fingrene. har jobb på passe og et barn på 16 mnd som krever sitt, -og kan ikke ta meg så mye fri for å insistere på ultralyder rundt om kring, desverre... tror både beis og jeg egentlig har det bedre med å prøve å slappe av når vi kan..

-men ja. ekkelt å ikke VITE at baby kom uskadd fra det hele.

satser på neste uke:D

Skrevet

Håper alt står bra til med babyen!!!!! Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...