Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Må ærlig innrømme at jeg har laget mer likør i dag....dobblet oppskriften..å spriten hehe.Fest i morra:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 hehehe... så bra :-) det er jo supert at du liker den :-) jeg skal også drikke bittelitte granne i morgen. skal til et vennepar av meg (småen er hos faren sin) da skal jeg ta med litt dit.. hihi.. går alt bra med deg? (jeg har bestemt meg for og kjøpe julesengetøy)
Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Litt kos må en unne seg og likøren traff meg veldig sia jeg er sjokolade gal:) Alt bare bra,var på kjøpesenter i dag og handlet litt juleting...duker,grytekluter,ja og et par nisser...å lys..holdt på å glemme.....julekirke med melodier hehe. Hvor i all værden finner man julesengetøy.?..takk for tipset hehe Alt bra med deg også?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 de sleger det over alt.. hihi.. men så et fantastisk søtt sett på en link her inne som jeg ikke klarer å få ut av hodet. skal se om jeg finner den linken! jo ting går helt ok. jeg er sliten av et barn som er småsykt og som somvanlig nekter og sove noe mer en apselutt nødvendig.... men om en stund blir det nye tider ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 hulk og hyl. den er utsolgt!
Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke sett noen skikkelige fine juledynetrekk altså,bare sånne kjedlig røde. Har hatt fri i dag så jeg fikk shoppet juleting uten at mannen så det.Jeg tok av prislapper,satt det ned i boden og later som at det er noe gammelt.Kommer til å slite med den kirken da ....men den tid den sorg hehe. Småsyke barn er slitsomt.Nesten bedre dem blir syke et par dager så friske,enn å holde på i maaaange dager.Blir vel godt å få litt fri i helga da så du kan komme deg litt:) Skal på fest med jobben i morra jeggruer meg til søndagsmorgen allerede hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 ja det blir vanvittig digg med 1 natts full søvn :-) hehe... moren min har alltid gjort som du. bare satt tingene pent i hylla eller der de skal være. for faren min har aldri fått med seg noe som helst. han er nesten av den typen som setter seg ned der han altid har satt seg ned selv om det ikke er noen stol der mer, uten og oppdage at stolen er borte. men så kom min bror til verden, og han løp rundt og pekte på alt han og mamma hadde kjøpt... hehe.. så da begynte mamma og kjøpe en liten ting til pappa som "jeg har noe til deg også altså" i stedet... hahah hvordan så den kirken ut da? hehe.. feste med jobben er ofte knallgøy. jeg syns ofte jeg får mer energri av og gjøre slike ting, for da får man vært sosial på egene primisser litt og det er ganske befriende. kanskje det går bedre en du tror
Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 Da får jeg bare grue meg til guttungen blir større og får med seg nye ting hehe,men han er hvertfall lett bestikkelig:) Gubben min jobber i morrakveld så vi har barnefri på søndagsmorgen.Kommer til å bli mye blanding så er bare redd for å bli fyllesyk.Når en har barn så blir det sjelden fest så det tar litt av når jeg først sleppes løs hehe.Er en knall gjeng jeg jobber sammen med så det kommer til å bli topp.Skal til frisøren i morra også så da blir jeg litt "ny" i tillegg,morro. Skal forresten på juleshopping igjen til uka.Jobber i bofelleskap så skal ha med en av brukerne ut å shoppe.Later som det er til meg da hihi,kommer vel til å gå amok.Er noe med meg å den julen altså Kirka var nydelig.Kosta flesk da,eller nei ikke det,men 1000kr.Alt for dyrt,men falt for hele greia.Hvit kirke,men snø foran og lyse klare lys.Spiller julemusikk når vi trekker den opp.Litt sånn gammeldags.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 oj 1000 kr. du er spik spenna gal dame! hehe.. men du har ihvertfall noe fint å se på i årene som kommer... hehe det blir sikkert knallgøy i morgen :-) men du, det er alltid fryktlig koslig og prate med deg. men jeg må (av naturlige årsaker) sove litt. håper vi snakkes snart! nattanuss
Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2008 Skjønner det,snart sengetid her også. Sove godt så skrives vi igjen snuppa:) nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå