Gå til innhold

Atle Antonsen er litt småsexy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe...vet ikke hva det er , men det ER noe med den mannen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh..syntes du? tror du må finne ut hva det er altså..hehe

Skrevet

han er MANN! kanskje d bare er d?;)

Skrevet

Enig med deg der ja:) Menn hadde han vært like sexy hvis han var gørrkjedelig?

Skrevet

nei, men han er uhøytidlig, småfrekk og ikke minst morsom! Og han er ordentlig mannemann, så kanskje d som er sexy ved han?:)

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Neimen hvem er du for en raring da? Tullførkje. :)

Skrevet

Han er nå veldig sexy når han plystrer. Hehehe.

Skrevet

Jeg? Heheh..vann og litt fanta=) Synes han er flott og han har et nydelig smil og bra humor. Kvaliteter jeg setter høyt=)

Skrevet

nei nei nei og nei.. det fins ingen ting småsexy med den mannen.. men smaken er forskjellig ;)

Skrevet

hehe....så for meg champagne eller noe sånt....

Bra ikke alle har samme smak....da skulle det blitt krig da :-P

Skrevet

Sia du syntes han er sexy har jeg veldig gjerne lyst til å få eksempler på andre du syntes er sexy altså hehe

Skrevet

Tja da må man like de litt korpulente i såfall:)

Skrevet

cherry coke - eg trudde eg var aleine om det i heile verda ;-D

Rrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Skrevet

Hehehe...tja, jeg kan iallefall prøve å forklare hvilke type menn jeg ikke synes er sexy=) Daniel Nanskog, David Beckham, han typen i Prison Break, Brad Pitt osv...Metroseksuelle menn er turoff for meg.

Synes Joaquin Phoenix for eksempel er HOT! Gordon Ramsay...tja, hvem flere da? Liker iallefall menn med litt særpreg, ikke bare billedskjønne typer.

Skrevet

Jeg liker heller ikke disse "klissegutta" hehe.

Oi, klarer ikke å komme på noen kjekke menn......"det er dårlige tider Baktus-bror".....må tenke litt på den....

Skrevet

Liker heller ikke de gutta der.Skal egentlig ikke si no for jeg syntes Kristoffer Scau er hot og da spyr venninnene mine hehe.

Skrevet

har du røyka sokka dine eller ?? hehehehehe .. han er driiit kvalm .. spy meg i øret .... blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ..............................

Skrevet

JADDA, synes både atle og spesielt Kristopher Schau er sexy, jeg!!!

De er selv-uhøytidelige og morsomme, intelligente menn!! Dette tenner jeg på! Og de er engasjerte også

Skrevet

Må si meg uenig her, for klisseguttene er hot! :) Ellers digget jeg Bruce Willis i sine yngre dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...