Gå til innhold

Bruker deres baby noe form for kosefille/klut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe ett eller annet til tulla siden hun blånekter å ta tutt...Har di rosa gaskluter noen plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt bruker dukke:) han er 16 mnd

Skrevet

Han var stor fan av flanellsbleier en stund. Nå er det kun teppet med navn, dato, vekt og lengde som gjelder. Tror de har rosa gaskluter på princess ;)

Skrevet

Så koselig da:-) Er det kjedelig med gas kluter?

Skrevet

Ja, begge snuppene her er avhengige av kosefillene sine (ei på 2 år og ei på 5 mnd). Får IKKE sove uten.

Bruker vanlige gulpekluter (sånne avlange hvite myke) som jeg kjøpte på Cubus. De er billige, og veldig myke og gode. Jeg prøvde et annet merke på eldste snuppa her, for de vi hadde begynte å bli litt slitte, men det funka ikke. Hun måtte ha de vanlige. :)

Skrevet

Nei, kjedelig er det jo ikke. Lett å finne nye også =) Rosa er artigere enn hvite hvertfall :-)

Skrevet

Jenta vår på 15 mnd har hvite gaskluter med rosa vaskebjørner på:) Eller hvite med rosa hester på:)

Kan heldigvis vaske dem og bytte dem, så de blir ikke nedgrodde slik som mange har med seg i bhg som bare godtar akkurat det teppet ol.

Skrevet

Før var han helt avhengig av kosekluten når han skulle sove, men nå er det bamsen. Når han har vært borte fra den en stund og får se den i gjenn, tar han bamsen og borer ansiktet i den og sier ehh! eller åååh! eller noe sånnt. Koser skikkelig hardt:) Han er snart 10 mnd.

Skrevet

gutten min liker veldi gått bamser

men det beste er vaskelappen :) han gnir den mellom tommel å pekefinger :)

Skrevet

Jeg ville gått for noe som er lett å få tak i! Gasklut eller flanell eller noe.

Datteren min på 2 bruker en koseklut (av typen ku), og det er skikkelig stress!! Vanskelig å få tak i, sist jeg kom over kjøpte jeg 4 stk, og satser på det holder "livet ut". Hun er FULLSTENDIG avhengig når hun skal sove eller blir lei seg eller slår seg osv...

Eneste fordelen er at kua er søtere enn en gasklut, hehe

Skrevet

Ja finn noe som det er lett og få flere av !

Her har snuppa på 4,5 en kosehund. Er ikke mulig og få tak i lenger. Den var med over alt til for et år siden, nå er den bare innenfor husets fire vegger ( pustet lettet ut da det skjedde ).

Det er bare renninga igjen og den er sydd og limt i de fleste sømmer, halvert og litt til i omfang.

Hun sitter forran vaskemaskinen og venter på at den skal bli ferdig med å bade !

Søtt...., jada, men noe ordentlig pes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...