junigutt :) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Er det gratis å gå på legevakten når man er gravid, eller gjelder det bare hos fastlege?
Ayka 09+13+14 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Så lenge det har med svangerskapet å gjøre,så skal det ikke koste noe... Jeg var selv hos legevakten på onsdag ifm svangerskapet,og jeg betalte ingenting
junigutt :) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ok, takk for svar Tror jeg må inn der i morgen, blødd litt i kveld.. Men vi er helt blakk frem til mandag.. Ordner seg jo selvfølgelig med å låne penger fra noen, men bare lurte litt.. Men hvis man blir henvist til f. eks ultralyd da må man vel betale..? Er bare i uke 8...
Liljekonvall<3 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 du betaler ingen ting uansett! ikke en gang for UL!
jinte1983 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 om du blir henvist, og det er i forbindelse med at du er gravid, skal du ikke betale ett øre... og om det er noe som kommer til å koste, så går det ann å få med seg en faktura, og betale den senere (om så i bank, telegiro, nettbank eller at dere møter opp en dag senere med penger). Så du må ikke la lommeboka stoppe deg om du føler at det er noe galt altså! Kanskje uansett greit å ta en telefon til føden, og fortelle hva som har skjedd, så hører du hva de mener Lykke til, håper alt er i orden
junigutt :) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk for råd Skal gjøre det i morgen tidlig og håpe på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå