Gå til innhold

Flere som har hatt en UTROLIG elsker de aldri glemmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sykt, men etter 2 år kribler det ennå i meg når jeg tenker på de herlige stundene vi hadde sammen... Hadde så god kjemi, var rett og slett spennende!

Hmmm, kanskje det var spenningen rundt det hele, at vi ikke var i et forhold som gjorde at alt var så supert med min gamle elsker..;)

Savner han litt, spesielt i dag av en eller annen grunn, men fortid er fortid;lenge leve minnene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, og han kommer jeg aldri til å glemme!

Gud, det var deilig sex asså! Får helt frysninger av å tenke på det... hehe:)

Tenker på han inni mellom, og det hender jeg streifer innom de "hete" stundene oppi hodet mitt. Vi har så vidt litt kontakt enda, men ikke mye.

Vi har begge faste partnere i dag, og vi er fornøyde med det vi har.

Nei, han kommer jeg aldri til å glemme gitt. Han var bare helt fantastisk!

Skulle jeg, gud forby, noen gang bli singel igjen, og jeg finner ut at han er singel samtidig, så tas kontakten HELT KLART opp igjen! :)

Skrevet

Nå trykker jeg på anonymkappen FØR jeg begynner å skrive for dette er forbudte følelser altså!!!!

Jeg kommer ALDRI til å glemme han. Den spenningen, følelsen av at han VIRKELIG har lyst på deg, kriblingen i magen av å bare se han, ta på han, lukten av han, stemmen hans, smilet! Han var fantastisk! Jeg hadde en så inntens lyst på han som jeg aldri før har opplevd. Han var så perfekt og vi hadde det ubeskrivelig godt sammen. Å guuuuud jeg savner den tiden vi hadde! Den tiden hvor han plutselig ringte og sa: Kom ut NÅ, jeg står utenfor å venter på deg. Så kjørte vi laaaaangt vekk fra alt og alle. Da var det bare oss to..... ingen andre!

Desverre var/er han i et fohold. Det har han vært hele tiden. Og han kommer ikke ut av det! Han er i en forferdelig "låst" slituasjon og det værste er at jeg forstår veldig godt at han ikke bare kan gå! :-( Tenker på han stadig vekk, vi har litt kontakt ennå, men som sagt, vanskelige forhold.

Jeg er nå sammen med mannen i mitt liv, men det er klart jeg tenker på han som det aldri ble noe mere med! For jeg har ALDRI følt eller opplevd en slik spenning som jeg gjorde med han.......

Sukk....

Skrevet

Husker spenningen, gleden hver gang en sms dukket opp;hva skulle vi gjøre denne gangen..... Han fikk komplekse meg til å føle meg så vel, så avslappet, så vakker... Det sitter igjen ennå..

MEN så fant jeg ut at han var godt gift... Da sa je stopp.

Skrevet

Jeg har en "elsker", som jeg dessverre ikke har møtt, og sikkert aldri kommer til å møte heller. Vi har fått kontakt over nettet, og han gjør meg så sykt kåt, og gir masse komplimenter som får meg til å føle meg så vel. Vi har snakket om å møtes, men han er ivrigere på dette enn meg. Jeg må innrømme at det frister VELDIG, men siden begge er i et forhold, blir det vel aldri aktuelt, tror jeg, men det vil tiden vise.

Hvertfall en deilig spenning i hverdagen, selv om jeg vet jeg burde skamme meg

Skrevet

Godt det er flere enn meg:) Er jo litt vanskelig til tider, og må ærlig talt innrømme at jeg til tider drømmer meg vekk fra mann og barn... bedre sex har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å få igjen!

Skrevet

Ja, og jeg har hatt den største flaksen: av alle mine mange sexpartnere, så er mannen min den aller beste! Jeg kom rett og slett til himmelen da jeg møtte ham, og nå har vi vært sammen i 14 år. Fremdeles like bra! :o))

Skrevet

Ja, jeg har en slik elsker jeg aldri kan glemme...

Jeg bodde noen år i England i begynnelsen av 20-årene, og vi møttes der. Vi hadde aldri noe forhold i vanlig forstand, han hadde angst for å binde seg. Men vi helt FANTASTISK sex... Den kjemien som var mellom oss kan bare ikke beskrives, det var helt rått. Han kunne sende meg et blikk, og jeg visste at vi ville ligge i senga 2 min senere. Han kunne ta på meg på en spesiell måte når vi var på fest eller lignende, eller bare gå forbi meg og berøre hånden min akkurat i det han gikk forbi ol.

Jeg ble kåt bare jeg hørte stemmen hans i telefonen når vi snakket. Vi hadde også mye telefonsex. Han jobbet mye i utlandet, så han var like mye borte som hjemme egentlig. Han hadde en helt dyrisk tiltrekningskraft på meg i hvert fall. Vi hadde helt like seksuelle preferanser, og han fikk bokstavelig talt frem villdyret i meg. Han fikk meg til å komme så hardt at jeg skrek, og ofte mer enn en gang.

Selv om jeg likte den rå og dyriske sexen, er de gangene jeg husker best og som betydde mest for meg, de gangene vi bare elsket. Så hverandre dypt inn i øynene når det gikk for oss i helt vanlig misjonærstilling. Da kunne han si at han ville at jeg skulle bli gravid osv.

Så har vi altså ikke hatt kontakt på mange år, før vi nå har funnet hverandre på Facebook og msn... Krise, Jeg er godt gift med 3 barn, han bor i utlandet nå, men er singel. Den vanvittige kjemien er der. Nå har vi masse telefonsex osv., og han vil møtes. Nå er alt han snakker om at han vil ha en fremtid med meg, beskytte meg og barna mine, han vil gjøre meg gravid så snart som mulig, gifte seg osv. Men da blir jeg helt "kvalt".., men fortsatt er tiltrekningen der og den er enorm. Vet ikke hva jeg skal gjøre med alle disse følelsene....

Ble visst langt dette..

Skrevet

Gjør det! Stikk fra mannen din og røm til denne elskeren. Virker ikke som du får det hjemme som elskeren kan gi deg. Så benytt sjangsen og kom deg bort og bli lykkelig.

Skrevet

Vurderer det faktisk sterkt.

Det er jo ikke riktig at det skal være sånn. Nå venter jeg bare på at jeg skal legge meg (sover på gjesterommet), så vi kan ha sex på telefonen igjen. Han har sendt meg meldinger i hele dag av typen: "I want you", "Be mine", "I want to protect you", "I want my spunk inside of you" etc. etc.

Skrevet

Oi, er det sant? Da håper jeg virkelig du tar et valg du ikke kommer til å angre på med tanke på familien din...

Selv drømmer jeg meg vekk, men vet at lovnader om gull og grønne skoger bare er svada for å få sex(har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det, bare så det er sagt...........)... Selv om han fikk meg til himmels trenger jeg mer enn sex, orgasmer og vellyst..

Savner han for det av og til, men når jeg ser på mannen min blir jeg fyllt med noe som er bedre enn begjær: Kjærlighet, omsorg og glede.

Men det viktigste er jo å være lykkelig, og det håper jeg du blir:-)

Skrevet

Men hvorfor ikke bare knulle rundt og være lykkelig med en elsker når dere holder på. Og ha barn og en samboer som dekker dine behov med nærhet og trygghet. Da får du 2 fluer i en smekk. Det samboeren din ikke vet har han ikke vondt av. Viktigste er at vi har det bra. Så en eller 2 elskere borte og stabilt samboer forhold hjemme er det beste jeg vet.

Skrevet

Jeg er dessverre en one man woman + at elskeren min er veldig "protective", så han hadde aldri godtatt det. Han vil eie meg alene.

Skrevet

Hatt tre jeg aldri glemmer.....og jeg skal love deg at jeg ofte tenker på det...nå når jeg ikke tenner på min samboer lengre, sukk

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp, og det er faktisk mannen min! Og jeg må innrømme at det fryder meg litt at jeg vet at iallefall en av hans exer kunne ha skrevet et innlegg her om at "ja, han glemmer jeg ikke" Han er bare helt FANTASTISK i senga og kjemien mellom oss er helt rå!, Føler meg veldig prviligert!

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja!! Gjett om, og det verste er at han fant meg på FB, nå er han singel etter 11 år som gift, og vil ha meg som elsker... Pirrende.. (Jeg er fortsatt gift da) Og i et dilemma, får han ikke ut av hodet...

Skrevet

selvfølgelig har man det. Jeg var sammen med en tufs for mange år siden. Forholdet bestod egentlig bare av sex, men den var helt rå. kunne gå nakne hele helga og bare ha sex. men resten manglet desverre...

• 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja tre stycken...

Min allra första kärlek.. sexet var PERFECT!

Och en annan... han var också helt, ja PERFECT!

och sist men inte minst MIN MAN! :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, jeg har en ex som jeg aldri glemmer. Sex med mannen min er utrolig godt, og på mange vis er han den aller beste jeg har hatt, men på et punkt er det en annen som overgår. I perioder tenker jeg mye på det, hva han gjorde med meg, for han likte noe som ikke mannen min gjør...

• 3 uker senere...
Skrevet

Har to som jeg aldri vil glemme, sexen var helt utrolig rå og heftig!!!

Synd det ikke går an å få i pose og sekk. Jeg elsker mannen min, men...savner vel den heftige sexen...

Det blir rett og slett litt kjedelig i senga nå gitt:=((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...