Gå til innhold

Leilighet i Syden - ta med kopper selv,eller bruke de som er der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere? Jeg synes ikke noe om å bruke noe som andre har brukt før- og så er det ikke oppvaskmaskin der heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjøpt plastbestikk og servise, så slipper du oppvask og alt

Skrevet

Drikker du av engangsgalss/kopper når du er på besøk?

Skrevet

Da hadde jeg heller kjøpt pappkrus (eller hjelper det hvis du koker koppene som er der?)

Skrevet

Har jeg aldri tenkt på, og ser ikke problemet heller..... Ikke noe værre enn å drikke av kopper når du er på besøk eller på cafe...

Skrevet

Hehe, tar du med deg eget servise på restaurant?

Skrevet

Lurt med engangskopper,fat,bestikk. Det er bare froksten vi skal spise i leiligheta så det blir nok plass i kofferten.

Skrevet

Hahaha.. Aldri tenkt på. Regner med at du aldri spiser uten for husets fire vegger da eller?

(om du er fryktelig bekymret for bakterier så kan du vel koke alt av kopper og kar?)

Skrevet

Gjør som i heimkunnskaptimen, kok det.

Men jeg hadde bare brukt det.

Skrevet

Nei, tar ikke med eget servise på resturant,for der har de jo oppvaskmaskin.

Skrevet

Det har jeg ærlig talt aldri tenkt over..

Er du urolig kan du jo bare koke det eventuelt da...

Og om du har spist ute litt av og til så kan jeg love deg at ikke alt er vasket i vaskemaskin etter regelmentet alle steder.. !!

Skrevet

Hva med tallerken, bestikk..?

Skrevet

hva synes du om å ligge i seng andre har hatt seg i, eller å sitte på dolokk andre bare har tørket av med en våt klut og litt såpe?

hehe.

Skrevet

Her kan du jo nevne i flust.. hehe.. Nyforelskede par som har seg på kjøkkenbordet.. hehehe.. Eller sofaen som sikkert ikke blir renset.. Uhh... Hehe.. Men helt seriøst .. Skal du dra til utlandet og bo i rom hvor det har bodd noen før deg så kan du umulig få det "sterilt"..

Og er ganske så 100% sikker på at det du spiser og drikker av er det som inneholder minst basselusker av de andre som har bodd der..

Skrevet

Det er helt vanlig å ta med madrass.

Skrevet

Og desinfeksjonsspray til alle overflater og renseshampoo til sofa etc!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...