Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Det er vel sikkert blitt spurt før, men spør igjen jeg. Har jo litt ømme pupper, men ikke mer enn normalt mellom el og ikm. Og føler meg litt "hoven" i magen av og til, men ellers ingenting. Hadde jo forventet masse murringer... Hmmm Er jo bare ca 4+2 idag da, så man kan kanskje ikke forvente at ALLE symptomer skal komme på en gang
*Virgo* Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Du er veldig tidlig i svangerskapet, så ikke bekymre deg. Embryoet er ikke mer enn 2 uker gammelt, og jeg fikk mer symptomer etter hvert. Søsteren min hadde omtrent ikke noe symptomer, og hun har to barn uten komplikasjoner:) Jeg har ikke mye symptomer selv. Litt trett og økt appetitt, og noe av symptomene er blitt svakere. Så ble sendt på tidlig ultralyd i dag og alt er bare bra:) Fikk se lille knøttet på 10+ 1 uker gammel. Jeg vet det kan bli til bekymring å ikke ha sterke symptomer, slik at du vet med sikkerhet at graviditeten går bra. Men svangerskap varierer veldig, og det er mye mer skriv om de som er dårlige enn de som har det fint i hele svangerskapet. Så lykke til!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg er 8+3 i dag og har ikke et eneste symptom........
SiMaMi Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg er 11 uker og har ikke merket noe bortsett fra små vondt i puppa.
Hilsen Aud Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Er 5+2 og har overhode ikke noen symptomer. Egentlig så tror jeg ikke at jeg er gravid engang, men testen var superpositiv.... Tror vi skal være glad for at vi ikke er kvalme eller uggen, for da kan svangerskapet fort bli en mer kjip opplevelse enn nødvendig.
☆chiquita☆ Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg er 5+1 og har ingen sypmtomer. Hadde masse før ikm (sikkert bare psykisk tenker jeg),men nå har jeg som sagt ingen.... Er litt bekymret for det jeg. Men jeg skal til tidlig ul om halvannen uke, p.g.a MA i forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå