3barnsmor? Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 å den har ennå ikke kommet. Tok en test en uke før jeg skulle hatt mensen, å der var det tre vannrette streker i det vinduet der den plussen skal komme. Men når jeg så på testen en time etterpå så var det kun en vanlig vannrett strek og kontrollstrken som var der(kontrollstreken var dog litt halv om noen skjønner hva jeg mener) spurte på apoteket å der mente de at siden test var normal etter en time så trengte jeg ikke å kjøpe en test til. Men fikk telefonnummer å ringe men de stenger da selvsagt klokka 12 hver dag så der var jeg for sent ute da Burde jeg kjøpe en ny test, eller burde jeg bare regne den som negativ å regene med at mensen kommer snart? Blir gal av å gå sånn, jeg har masse tegn på at jeg er gravid, stikkinger under arma, stikkinger der nede, luktesans som er veldig veldig god, har lett for å gråte,røyter mye og går masse masse på do....å jeg øker i omkrets
**Baby**number**two** Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg ville kjöpt en ny test
3barnsmor? Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 har en ny test liggende, men vet ikke om orker å ta den å få en negativ test igjen. I morra er det jo tre dager siden mensen skulle vært her og den kommer ikke ennå. Men innimellim kjennes det ut som om den er på vei, men går på do å der er det ingenting. Kom litt utflod både i går og i dag men ikke noe blod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå