Sylteflesk Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Han går jo i ett med bakgrunnen på Nytt på nytt, helt oransje ... Litt mye selvbruning?
Minnie Mom Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Han er brun, men synes ikke det er så ille. Har ikke han bodd i USA en god stund? Kanskje det har vært mye bra vær der.. )
Mille** Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Hehehe....han ser ut som hun puppedama i robinson, knallbrun med hvitt hår. ;o)
Sylteflesk Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje min ti år gamle tv som har litt rare farger, han er knalloransje her i stua.
Melkedrøm Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Da er det nok noe med tv'n vår også.. Haha, satt akkurat å tenkte på hvor infernalsk brun han var like før jeg leste innlegget ditt Nå er ikke jeg noen ekspert på farger og mote- men kanskje det hadde vært en idè å tone ned hårfargen ett hakk hihi..
Minnie Mom Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Enig at håret er litt i lyseste laget, men hudfarger er ganske så normal her tror jeg (men brun ja..). Han ved siden av bærer heller preg av blek norsk vinterhud... ;o/
Turid Laila Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Han er ganske så oransje her også. Måtte svitsje over å se ;-) og vi har helt ny tv! og fargeinstillingene er det ikke noe galt med.
hundemamma ♥ Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Kristian Valen, hvor? Jeg ser på Nytt på Nytt men alt jeg ser er en hvit hårdott og så hører jeg mange etterligninger av forskjellige personer... Han er ikke brun. Han er oransje!!!! Den fargen er IKKE naturlig. Spray-tan on a can spør du meg.
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 He he - tenkte det samme...og fargene på vår tv er ellers helt ok;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå