2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Oj, oj, oj.... jeg hadde sa i begynnelsen av oktober, 6 uker på vei. Har ikke fått mensen igjen enda, ventet IKM neste uke en gang, har hatt negative graviditetstester for et par uker siden, positiv eggløsningtest i forrige uke. Har følt meg litt rar siste dagene, fikk et innfall i dag på jobben, gikk ut i lunchen og kjøpte en CB-test bare for gøy. OJ... den viste kryss jo! Hæ? Jeg er gravid igjen! Et lite forsiktig Hurra!!!, fra meg som samtidig skjelver av frykt for å miste igjen. MEN dersom kroppen min funker sånn som den har gjort tidligere, burde den sitte fast denne gangen. Jeg har nemlig mista, født ei nydelig jente, 5 år nå, mista en gang til, født ei nydelig jente til, på 2,5 år, mista enda en gang... og nå altså gravid igjen.... annenhver sitter... håper jeg... hehe... for da sitter denne, eller? Hjelp... er redd jeg... Måtte bare fortelle dette til noen andre enn mannen min Masse lykke til til dere alle andre også.
trebarnsmamma84 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 ynskjer deg masse lykke til og håper spiren klorer seg fast=)=)
Eira2010 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at spiren sitter nå! Du skal se du følger mønsteret:) Klem
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer såå masse )) godt å lese at det spiren sitter fraskt etter en SA, da jeg hadde SA sist uke og har begynt prøvingen igjen nå. Lykke Til )
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg har blitt gravid igjen kjapt alle 3 gangene jeg har hatt sa... de to forrige hadde jeg mensen igjen en gang, så gravid igjen rett etter. Men den gangen virker det ikke som jeg har klart å få mensen igjen før den satt på nytt. Så jada, det går bra.... bare håper spiren blir der nå... Er livredd jeg... hehe... og veldig, veldig GLAD! Lykke til.... til deg også.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer med spire. Håper den klorer seg skikkelig fast denne gang. Lykke til ;-)
Små Einsteins Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 åååå gratulerer så mye skulle ønske det var meg:) Håper den lille spiren klorer seg fast i 9 mnd, lykke til:)
Blåbærmuffins Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer!! Hva er oppskrifta forresten??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå