Gå til innhold

Jeg tror det ikke.... :)

2jenter-og nr3 jente*Har født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, oj, oj.... jeg hadde sa i begynnelsen av oktober, 6 uker på vei. Har ikke fått mensen igjen enda, ventet IKM neste uke en gang, har hatt negative graviditetstester for et par uker siden, positiv eggløsningtest i forrige uke. Har følt meg litt rar siste dagene, fikk et innfall i dag på jobben, gikk ut i lunchen og kjøpte en CB-test bare for gøy. OJ... den viste kryss jo! Hæ? Jeg er gravid igjen! Et lite forsiktig Hurra!!!, fra meg som samtidig skjelver av frykt for å miste igjen. MEN dersom kroppen min funker sånn som den har gjort tidligere, burde den sitte fast denne gangen. Jeg har nemlig mista, født ei nydelig jente, 5 år nå, mista en gang til, født ei nydelig jente til, på 2,5 år, mista enda en gang... og nå altså gravid igjen.... annenhver sitter... håper jeg... hehe... for da sitter denne, eller? Hjelp... er redd jeg... Måtte bare fortelle dette til noen andre enn mannen min :) Masse lykke til til dere alle andre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ynskjer deg masse lykke til og håper spiren klorer seg fast=)=)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at spiren sitter nå! Du skal se du følger mønsteret:)

Klem

Skrevet

Gratulerer såå masse :))) godt å lese at det spiren sitter fraskt etter en SA, da jeg hadde SA sist uke og har begynt prøvingen igjen nå.

Lykke Til :))

Skrevet

Jeg har blitt gravid igjen kjapt alle 3 gangene jeg har hatt sa... de to forrige hadde jeg mensen igjen en gang, så gravid igjen rett etter. Men den gangen virker det ikke som jeg har klart å få mensen igjen før den satt på nytt. Så jada, det går bra.... bare håper spiren blir der nå... :) Er livredd jeg... hehe... og veldig, veldig GLAD! Lykke til.... til deg også.

Skrevet

Gratulerer med spire. Håper den klorer seg skikkelig fast denne gang. Lykke til ;-)

Skrevet

åååå gratulerer så mye skulle ønske det var meg:) Håper den lille spiren klorer seg fast i 9 mnd, lykke til:)

Skrevet

Gratulerer!! Hva er oppskrifta forresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...