Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Syns det er så trist at det er så mange som har problemer med barnehagene sine. Jeg vil bare si at det er heldigvis ikke sånn overalt. Vi er bare superfornøyde med barnehagen i vår kommune. På morgenen blir vi alltid møtt i døra av en av de blide ansatte, som hilser gutten vår velkommen med navn og glade stemmer. De har varm mat to ganger i uka, har fantastiske utearealer, tar masse bilder i løpet av dagen, som vises på en skjerm, så vi kan se hva de har gjort i dag. Vi får alltid en kort historie når vi henter om hva de har gjort i løpet av dagen. Vi kan sende SMS og får svar direkte dersom det er noe. Ikke noen klær har blitt borte, de ansatte har stort sett oversikt. Det er under 20 unger på avdelingen "vår". Vi bor på landet, i en liten kommune, hvor de fleste kjenner til hverandre. Det er lang vei til jobb. Lang vei å kjøre for å komme i barnehagen. Men med slike hverdager for våre håpefulle er det jammen verdt å kjøre noen mil ekstra. Noen andre som har utelukkende positive historier å komme med, eller blir det for kjedelig for forumet...?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Neida, det er godt med solskinnshistorier også Man blir jo nesten deprimert av å være her inne på forumet, siden det virker som alle har det helt rævva.. rævva barnehage, rævva samboere, rævva venninner, rævva graviditeter, rævva unger, rævva sexliv, rævva økonomi og rævva.. rævva rett og slett..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er også strålende fornøyd med barnehagen til gutten vår. Vi har mange barnehager rundt oss, og jeg er så sjeleglad for at vi fikk plass der vi fikk. (ikke den vi i utgangspunktet søkte i) Man merker at de voksne har et veldig godt miljø seg imellom, det smitter over på barna. De er engasjerte og fantasifulle. En helt super styrer. Guttungen stortrives der. Gått der i litt over et år nå, og det er sjelden at han ikke har smilt når jeg går. Det føles så godt! Føler at han blir godt ivaretatt. De har alltid et eller annet å fortelle når jeg kommer, føler at han har "blitt sett" Lite kluss med klærne, sjelden det henger feil. Da er det ofte fordi tøyet ikke er merket. Om de ikke møter oss i døra, går jeg inn med han, og da er det alltid noen som kommer og hilser. Syns ikke det er et must at de kommer til døra. Skjønner jo at de må ta seg av de barna som har kommet og. Sønnen min har ikke noe problem med det heller, så det går greit for meg. De sier ifra hvis noe tøy mangler, eller noe av tøyet jeg har med ikke fungerer helt i en barnehagehverdag. Og da sier de ifra på en grei og fin måte, og det syns jeg er kjempefint. Nei jeg har faktisk ikke noe negativt å si om barnehagen. Noen ganger kan man jo føle at man MÅ ha et eller annet å utsette, men jeg har ikke det, og gidder ikke finne noe heller da liksom.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe - artig! Du som sier at det virker som om alle her inne har rævva venninner og rævva samboere osv.. måtte bare spinne litt videre på den. Jeg er kjempefornøyd med samboeren min, og kjenner meg ikke igjen i alle det bedritne historiene som serveres her. Og alle venninnene mine er greie å ha med å gjøre og trer støttende til dersom det er behov for det. Jobben er grei, huset mitt er bra. Ungene oppfører seg fint.. Får vel bare si... som man reder, så ligger man. Det er nok en del som har mye å lære her. Selvinnsikt står høyt på lista. HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Vi er også kjempefornøyd med barnehagen hvor guttene våre går. Vi blir alltid møtt av koselige ansatte om morraen, har mulighet til å ta kontakt på sms visst det skulle være noe i løpet av dagen. Dem får varm middag en dag i uka, og hver fredag er det alltid noe ekstra kos sammen med frukten på ettermiddagen. Guttene trives utrolig godt sammen med alle ansatte og andre barn i barnehagen. Vi bor forresten også på landet, nesten 2 mil å kjøre hver vei til barnehagen, men ville ikke ha byttet med å bo i en by og ha kortere vei. Vi stor koser oss her vi bor :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Vi er også veldig fornøyd med barnehagen vår selv om den er gammel, vi kan ikke se på storskjerm hva de har gjort hver dag og det er ikke varm mat. Utearealene er heller ikke så store. Men gutten min stortrives og de ansatte er kjempegreie. Og da er jeg fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Det aller viktigste med barnehagen er jo tross alt at barna trives ja Det er litt deilig å høre historier om hvor fornøyd man er og. Ikke bare klage klage klage....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå