TurboPrinsessen:-) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 ...men skal ikke de som går "knask eller knep" kle seg ut? Jeg er imot denne tradisjonen, og hadde ikke tenkt å gi noe, men ombestemte meg. Hvis noen fant inngangsdøren, så skulle jeg no finne noe til de. Så jo for meg alle de skuffa ansiktene hvis vi ikke hadde gitt noe.. Vi var sent hjemme i dag, og jeg så en haug med unger i gaten, de løp fra hus til hus med hver sin pose. De kom ikke til oss, men så flere komme til naboen, INGEN hadde kledd seg ut! Håpet nesten de skulle komme innom til oss, slik at jeg kunne kommentere det! Nei, synes no man må kunne kreve NOE i retur for at de går og "tigger" etter snop.
Turid Laila Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Man må da kle seg ut for å få noe. Jeg hadde ikke gitt til de uten noen form for kostyme. Her har det bare ringt på to ganger, tre søte pusekatter og en avløpsrenser, hihi. Takket gjorde de også =)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Nei de hadde ikke fått noe her! I fjor ble jeg tatt skikkelig på senga. At det var Halloween var helt blåst fra mitt hode, så da det banket på døren, og de sa knask eller knep skjønte jeg først ikke noe som helst. ( ja de hadde kledd seg ut ) Men jeg hadde noe lakris i skapet som jeg pakket fort inn i noe folie. Han ene spurte hva det var, og da jeg svarte, så han på meg og sa: jammen det liker jeg ikke.! Ble så paff at jeg fikk ikke sagt noe før kompisen fortet seg å takke og dro han med seg. Makan til frekkhet da! Kjekt når de viser takknemlighet ja:-)
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 De skal da være utkledd det synes jeg. Her har det vært en jevn strøm av nydelige monster, og alle har takket pent for seg. Hærlige unger )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 her her det også vært mange og de aller fleste var kledd ut. en hadde bare løstenner, men var søt nok til å få alikevel. hehe. jo, jeg synes virkelig det burde ha kledd seg ut. alikevel var det jo veldig kaldt i kveld da, så man må jo kanskje ha litt utenpå kostymen. lille hadde masse ull på innsiden. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå