Gå til innhold

Ang toll


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal hente ei pakke fra usa på posten,men fikk tollgebyr på 193,-

Regnet på det og fant ut at da jeg bestillte varene som kostet 33 dollar var kursen i tolla på 6,150,dvs at det kom på 202.96 kr.

 

er det så firkanta?Noe jeg kan gjøre?

Ringte tollens hovednr i stad og hun sa jeg måtte ta det opp med posten der jeg skal hente pakka.Men de kommer sikkert bare til å si det ikke er noe de kan gjøre med det....

 

Kjipe 3 kr..

 

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så firkanta fordi grensen går ved 200 kroner, ikke ca 200.

 

Har selv betalt moms (ikke toll!) når summen ble 201 kroner - men da hadde de som sendte pakken skrevet feil og inkludert frakten i vareverdien. Jeg sendte fakturaen til tollen og fikk refundert beløpet.

Skrevet

ok,for dette er ikke inkl frakt...den kommer utenom på 22,33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...