Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 kveldskos for meg er å ha god mat og drikke, sambo og ett spill eller bare prate Kan også gjøre dette med venner så klart
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Når jeg er alene, noe godt å drikke og en bok. Når samboer'n er hjemme, armkrok, litt snop og en god film. Veldig koselig med vennekveld ôg, men det blir så sjelden for tiden.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Kveldskos er god mat, lite lys på, masse stearin lys og enten ett spill eller noe gøy på tv. Barna er i seng og kvelden har mange timer igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå