Gå til innhold

Liten blødning igår (samme som gravide slitere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten blødning igår :-( men den var liten, og kortvarig, og medførte ikke smerter - så vi håper på det beste. Litt rar i magen idag, men ikke smerter, egentlig.

Blir det mer trøbbel sa klinikken at de vil vurdere å sykmelde meg. Får se, hvis jeg ikke klarer å slå meg til ro i helga, så tar jeg en ny blodprøve på mandag.

..men jeg tror det fortsatt gror i magen!

Noen som har noen erfaringer med noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en liten blødning 5+3,og hatt masse brun utflod flere ganger frem til uke13,er nå 18 uker og alt er helt fint her=) blødning betyr ikke alltid at noe går galt! mer normalt enn de fleste tror med små blødninger i 1 tri! lite de kan få sjekket såpass tidlig,men blodprøver vil vise om hcg stiger normal,og fra uke 6 og utover kan man se hjerte slå!

Skrevet

Jeg hadde også en liten blødning da jeg var 5+2, og det var ikke farlig. Var på UL i uke 7 og så det lille hjerte banke: )

Har hatt en liknende blødning idag, 9+2 og håper selvsagt den er like ufarlig som den forrige.

Er forresten veldig mange av de som opplever blødninger som får dem i uke 5. Vet ikke hvorfor, men har sett det nåe jeg har søkt her inne.

Kanskje det skjer noe spesielt i uke 5?

Lykke til i hvert fall.

klem

Skrevet

Tusen takk, begge to! Utrolig godt å høre.

Skrevet

min lege sa også at så lenge man ikke blør masse med smerter så skal man ikke uroe seg! lettere sagt enn gjort,hehe=) men jeg hadde såpass mye småblødninger og brun utflod så til slutt brydde jeg meg ikke om det! var på to tidlige ul pga det,og alt var helt topp vær gang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...