Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Vi har i mange år brukt sameiets fellesvaskeri,gjør unna all vask 1 gang i uka, god og rask proff vaskemasin, tørketrommel og tørkeskap. Så gikk maskinen i stykker og styret har prestert å kjøpe vanlig husholdningsmaskin som sannsynligvis raskt går i stykker og som bruker 2 timer på et vaskeprogram den forrige gjorde på 1 time. Så nå har jeg ikke sjans til å rekke å vaske alt tøyet vårt på den vasketiden det er mulig å få tildelt siden maskinen bruker dobbelt så lang tid. Så irritert!!!!!!!!! Har allerede sendt klage til styret.
dårlig ånde Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 irriterende. klag ja! eller engasjer deg i styret.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 har vært styreformann og da kjøpte jeg inn proff maskin. Spent på hva de svarer til klagen. Har gjennom mange år gjort mye gratis innsats for sameiet pga mye kunnskap om bygningsbransjen ved rehabiliteringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå