cherry coke Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Noen som ser på tv2? Hva har skjedd med ansiktet til jan thomas? Han var jo helt oppblåst.
Mille** Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hahaha....ja hvis det er sånn Mami ser ut så skjønner jeg hun klager!!! ;o)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Utrolig bra observasjon. Han ser faktisk helt fødeklar ut. Litt sånn avslappet, puffy face. Men hatten av for ham. Han lykkes bra i denne overflatiske verden. Congrats.
Bunnies by night Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Nå måtte jeg le høyt, hehehe Syntes det var en fabelaktig observasjon cherry coke!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Øyyy - ikke snakk sånn om kameraten min, a! Skal møte han til onsdag! :-p
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Er søren ikke langt unna trynet mitt faktisk hehehe tenkte det når jeg så god morgen norge i dag, "satan, nå ligner jeg på jan thomas også nå".. Skjønner ikke hvorfor han gjør sånn? hvem vil se sånn ut frivillig da? ser ut som han går på sånne kortison medisiner eller noe :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå