Gå til innhold

Jan Thomas blir jo bare værre og værre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser han på "Skal vi danse" nå, og Gud hjelpe meg... han blir bare mer og mer oppblåst i ansiktet! Ser han ikke selv hvor jævlig det ser ut?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Satt akkurat å kommenterte det! Han ser ut som hun der catwoman, ei som har operert seg no så jævlig i trynet for å se ut som en katt. Ser ut som tvillingbroren hennes!

Skrevet

Skjønner ikke at han ikke ser det selv jeg... For ett års tid siden så han jo ut som en velstelt ganske pen mann, men nå er det jo bare jævlig...

Skrevet

Jeg satt akkurat og tenkte det samme. Jeg har nettopp vært syk, fikk en slags infeksjon/bihulebetennelse sak. Det som skjedde var at jeg hovnet opp veldig i ansiktet og jeg lignet faktisk skremmende mye på Jan T hehe.. Var han jeg refererte til hvis noe lurte på hvordan jeg hadde sett ut..

Skrevet

Tenkte akkurat det samme...han ser helt grusom ut. Synes faktisk han så feit ut i trynet jeg...

Skrevet

Jeg også reagerte ikveld,stakkers han så jo helt for jævlig ut.

Skrevet

Synes Jan Thomas er flott, jeg! :-) Er han fornøyd selv, har jeg ingen problemer med åssen han ser ut.

Skrevet

Det var min mening før også,men så du han ikveld? Var veldig forandret og ikke til det positive.

Skrevet

enig med solstråle her. synes også han er flott. ;D

Skrevet

Uff ja. Han ser helt jævlig ut. Ingenting som minner om mann ihvertfall.

Ser ut som en voksdukke...

Skrevet

Ja, jeg så ham i kveld. Endrer ingenting for meg. :-)

Har forøvrig aldri for vane å kritisere noens utseende "offentlig", mine negative meninger på området prøver jeg å holde for meg selv.

Og å diskutere andres utseendet negativt på nettet, synes jeg egentlig er ganske lavmål.

Skrevet

Jeg og mamma satt og så på det sammen og vi ble også enige om at han var skremmende lik hun Cat woman. Har han tatt fettinnsprøytning i kinna eller noe i det siste? Så helt jævlig ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...