Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Lillesøsteren min er russ til neste år, og ber meg om inspirasjon eller hjelp til hva det er hun kan ha neders på russekortet... Jeg hadde "Jeg har vært i tvil hele livet, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger" - hehe.. Hva hadde dere? Evt. forslag?
Turid Laila Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 "Jeg er blond, hva er din unnskyldning?" Ellers likte jeg veldig godt en i klassen min sin. "Da jeg var liten og hoppet fra sten til sten tenkte jeg, "runker'n nå er jeg ferdig!"" hehe
Tommage♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har pult bakerst i klasserommet. Vakuum? Ikke si det, jeg har det i hodet!
Tommage♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ta en titt her foressten: http://www.russemotto.com/
ula ;o) og gutta Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Enkelte bør av og til ta seg til hodet for å sjekke at det fremdeles er på plass! Ja til større halvlitere! Skål!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Ser i ettertid at min kun var morsom for oss der og da. På mitt stod det: Jeg er like forvirret som en nysluppet fjert i en kurvstol. Men vi lo veldig når vi valgte det.
Fraggelhysa! Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde: En kvinne kan ikke få en man til å gjøre alt hun befaler, men hun kan få han til å ønske han hadde gjort det..
Gjest Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 min var harry..hehe "alkoholen løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller" denne er bra:førsteklasse skulle lære om blomstene og biene. Lille per rekker hånden i været og sier "frøken, kan vi gutta som har pult gå ut og spelle fotball"
Thunderstruck Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Du er ikke dritings før bakken kommer og slår deg i hodet! Og det opplevde jeg en gang,så det er farsken meg sant!!hehe
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 jeg var ikke russ (ville bare blitt grønnruss uansett) men tanta mi hadde denne: Hvis du ser en tampong bak øret mitt, så ikke spør hvor blyanten sitter...=P
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 ...og svogeren min hadde: Jeg er feit, du er stygg. jeg kan ihvertfall slanke meg. Den er omtrent så teit som russemotto bør være...=P
Guttemamma :o) Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde: Meningen med livet er å spre sine gener for å sikre artens eksistens
Knøttefrøken Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde..."å jeg er så tørst, er det ingen som har en vannblemme engang? fryktelig morsom der og da, men nå syns jeg den bare er ekkel:-)
-MtG- Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Hehe, digga den med vannblemma:) Jeg hadde "Hvorfor være misfornøyd når man er helt perfekt?" Ikke selvgod jeg nei:) Ei venninne hadde: "Noen ganger må man late som man er dummere enn man er slik at folk skal tro de snakker med likesinnede". Ganske høy på pæra hun også. Hihi.
Masaili <3 Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 "Det er lov å se på menyen så lenge du spiser middagen hjemme. Så jeg liker best take away!" var det som stod på mitt russekort:)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 Jeg blir russ 09 og på mitt tror jeg det skal stå "Det var ikke jeg som skulle hoppe av i svingen..."
DællaSiiiin<3 Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 jeg hadde:" Det er ikke pølsa du blir tykk av, det er sausen"
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Jeg gikk bort til speilet, men så ikke ut- så jeg gikk bort til vinduet igjen. Ikke rart jeg ble så kvalm, magen var jo full av spy. Synes de er morsomme den dag i dag jeg da, selv om det er 10 år siden jeg var russ. 2 andre gode hadde en veninne og søsteren min. Fallskjermhopping, stor idyll. Rett i fjellvegg- pizzafyll! Ikke putt erter i nesen sa min mor da hun gikk ut. Det hadde jeg ikke tenkt på før så det gjorde jeg.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 Jula er avlyst - Josef har tilstått! Tja.. kanskje ikke så veldig kult hehe..
pinglo Skrevet 1. november 2008 #22 Skrevet 1. november 2008 Min niese som da var 5 år, "skrev" mitt russekort. - Hvis jeg er en torsk, så må du være en sei.. Torsken og Seien møttes på veien, dra deg av veien, sa Torsken til Seien...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. november 2008 #23 Skrevet 1. november 2008 "jeg skulle blitt verdens lykkeligste hvis jeg fant noen som virkelig fortjener meg!"
Gjest Skrevet 1. november 2008 #24 Skrevet 1. november 2008 I don't think, so therefore I'm probably not.
Carta Skrevet 1. november 2008 #25 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde: "Hvis du var vill og jeg var vill, og jeg ville...Ville du?" Og: "If I only had a brain!!!" Den siste var fra miss Undercover, som jeg var toootaaalt hekta på den tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå