Gå til innhold

Svigermor på besøk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte kommer deres svigermorpå besøk??liksom aldri vært noe særlig hos oss , men etter at vi fik barn er det en gang i uken, pluss at hun ringer sønnen sin hver dag, må sende bilde hver dag... e detjeg som er teit eller er det lov å klage litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært kjempeglad jeg over at hun tydeligvis er så stolt av barnebarnet sitt.

Svigers her i gården er ikke av de ivrigste, er liksom bare eldstebarnebarnet som teller, mens mine foreldre er innom en dag i uka og ringer ofte. Er veldig glad og stolt over at de er så ivrige. Men forstår at det kanskje er litt pes med det bildet hver dag da...

Skrevet

Sjelden heldigvis. Men min kjære driver gården de bor på så han er der ute flere ganger daglig, og han tar ofte med seg mini,så de får jo treffe han da. Og jeg og minsta er der ute 1 gang i uka ca

Skrevet

Er det ikke litt hyggelig da at hun bryr seg?

Her savner jeg mer kontakt med sønnens besteforeldre på begge sider.

De bor et stykke unna, men jeg hadde allikevel håpet på oftere besøk.

Skrevet

Hehe.litt drøyt. Min svigermor er hos oss et par ganger i året og inviterer oss til seg nesten hver uke:) Fungerer helt fint, siden det vanker god middag og hjemmelaget dessert hver gang vi drar dit.

Jeg synes det er litt mye, men du får prøve å være positiv. Hun er glad i barnebarnet i hvertfall. Og etterhvert må hun vel roe det ned litt.. :)

Skrevet

Her ser svigermor lillegutt minst en gang uken, enten er vi på søndagsmiddag hos dem, ellers så stikker hun innom før eller etter jobb:) Synes det er godt å vite at hun er så glad i lillegutt - jo flere som er glad i han og bryr seg om han - dess bedre er det for han(og mammahjertet mitt) :) MEN jeg forstår deg godt angående det med bildet hver dag. Vi må ikke sende bilde hver dag - men her er det et helt sykt mas om at lillegutt MÅ VÆRE VÅKEN når hun kommer, hvis han sover er det helt krise og da bør han hest vekkes, noe som for meg er helt uaktuelt, da får hun heller ta seg tid til å være her en time ekstra:)

Synes du skal være glad for at svigermoren din er så glad i og opptatt av barnebarnet sitt - hvis dere synes det er slitsomt å skulle sende bilder hver dag(det hadde jeg gjort i hvert fall) så ville jeg bare sagt i fra om det på en hyggelig måte:)

Skrevet

ja hun mener bare godt og er stolt. har aldri hatt god kontak med henne, sjeldn jeg ringer å tar en te kopp med henne. hadde det vært opp til henne hadde hun flyttet in, når hun sa det fikk jeg hjertet i halsn-

glad hun bryr seg - skal prøve å tenke poitivt.

Skrevet

Noen ganger er det lurt å tenke på at vi selv kanskje blir svigermødre en dag:-)

Skrevet

Hehehehehehe det du føler er HELT normalt :D Kjenner meg godt igjen!! Nå har jeg et godt forhold til svigermor da - så da blir det nok litt annerledes. Men her er svigermor så fortapt i lillegutt at det nesten blir litt vel voldsomt;) Rett etter fødsel ble det helt i overkant - hun kom hver dag og ble gjerne mange timer - og hun kunne ikke FORSTÅ hvorfor han sov så mye - hun ringte omtrent døgnet rundt. Og det er faktisk slitsomt. Det har med tiden roet seg litt ned, men hun er fremdeles ganske så voldsom - både når det gjelder håndtering av lillegutt og "mas". Men når irritasjonen vokser, så minner jeg meg selv om at det KUN er pga at hun elsker gutten vår over alt på denne jord - tenk så heldig for barna våre at de kan få et så godt forhold til besteforeldrene sine - da får jeg heller svelge noen kameler på veien tenker jeg:)

Skrevet

ja det med at di må være våke er utrolig viktig for dem.. jeg tror at hun vekker han når ikke jeg er hjemme,,, ja jeg bør være glad for athun bryr seg

Skrevet

Ja det er rart det der - tror nok de har glemt hvordan babyer er;)Kom hjen etter en handletur en dag, sambo var hjemme med lillegutt, da hadde svigermor kommet en rask tur innom før jobb og da jeg kom inn døren kjeftet hun hardt på sambo for at lillegutt sov. Hun mente at sambo burde ha holdt han våken siden han visste at hun skulle komme innom... småekstremt :)

Skrevet

Ja, ikke minst! Tanken har streifet meg ganske mange ganger for å si det sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...