Gå til innhold

Teite nettbutikk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte meg et par plagg fra en utenlandsk nettside for snart 2 uker siden og damen der forsikret meg om at de skulle sende dem svært snart. Fikk ikke bekreftelse på orderen pr mail så har ikke kunnet spore sendingen. Ventet og ventet på klærne, idag ble jeg smånervøs for jeg hadde tenkt å bruke dem om en ukes tid og ville vite hvor langt unna de var. Ringte derfor på nytt og fikk etter mye om og men vite at de var sendt tirsdag og at det ville ta 7-10 dager før de kom frem. Så med litt uflaks får jeg dem ikke i tide :(

Tør ikke ta sjansen og jeg har ikke klær hengende fra før graviditeten som passer...ergo må jeg ut og kjøpe noen "reserveklær"

Fy f... så ergelig :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg driver nettbutikken www.mammaogmeg.no. Dersom du trenger mammaklær kan jeg sende deg dem på mandag:) Da har du dem enten tirsdag eller onsdag. Har kjoler, topper, bukser og mye annet fint;)

Skrevet

Hehe, takk for tilbudet men er nok ikke mammaklær jeg trenger. Kan gå i "vanlige" klær, men har kun et par jeans som passer over nybakt mammamage. Alle de andre klærne mine er i str 38 og henger i skapet og skammer seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...