Gå til innhold

Juleforbredelser WTF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er opplegget på skravle egentlig? DET gigant opplegget som man begynner med NÅ? I oktober?

Hvis det er dette folk legger i at det er mye å ordne til jul, så kan jeg skjønne at det er slitsomt. Men herregud, så unødvendig...

Hva er det dere gjør til jul egentlig? Eneste "forbredelsene" eg pleier å gjøre er da å handel inn julegaver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg har begynt å planlegge å vaske huset før jul - mest håper jeg at mamma kommer å tar en tørn, som julegave til meg :) Hadde ønsket å gjøre det før babyen kommer, og med termin 23.november så må det nødvendigvis startes litt tidlig (i år, riktig nok).

Ellers er det lite forberedelser i dette huset. Kanskje jeg lager et pepperkakehus ( ikkefør desember).. Også blir vel en og annen pynteting tatt frem - men ikke før desember! Og juletre da- men det er ikke før lille julaften.

Også gavene da - men de holder jeg på å strikke nå, så kanskje jeg er ferdig til babyen kommer og kan kooose meg frem til jul.. :)

Skrevet

Jula er jo forlengst kommer til butikkene, både julemat, julebrus, nisser og glitter og stas.. så er jo ikke rart folk blir stressa!

Synes det er altfor tidlig at de begynner i oktober, men det er vel bare sånn det må bli for at de skal tjene på det.. er jo penger alt handler om når det gjelder butikker.. og de må sette inn massevis av ekstraressurser for å få juletiden i boks, så vi får bare klare oss.. kjedelig at man nesten blir lei av jula før den kommer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...