Gå til innhold

Id mineral foundation i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i dette i Oslo? Sammen med god veiledning om hvilken farge jeg trenger.

Og, hvor dyrt er det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter en gang til, eller kjøper folk dette bare på nettet?

Skrevet

DYYYYYYTT Nå er det pause i skal vi danse, så nå er det kanskje noen som kan svare meg

Skrevet

dytter en gang til jeg:-)

Skrevet

Husker ikke helt hva butikken heter, men tror det er Oslo Hudpleie eller lign., Ligger ved siden av 7-Eleven i Majorstua-krysset.

Skrevet

Jeg vet at de har det i Brugata. Tror kanskje det er på den Tone Lise salongen..

Skrevet

De fleste hudpleiesalonger har det tror jeg. I alle fall der hvor de f.eks selger MD og Decleor. Jeg vil ikke anbefale Magic på Oslo City, jeg var der og fikk feil farge :-/

Men jeg så at colosseum spa skal ha besøk av en sånn i.d. makeupartist 20.november. Hvis du kontakter dem kan du få gratis veiledning da.

Tror det koster ca 400 for foundation, og ca 300 for børste.

Skrevet

De har på hudpleien i 4 etg på storosentret, der er de veldig flinke.

Ellers har de på tonic i bogstadveien, og parfymelle på blindern, der har de tilbud på startpakker nå...

Skrevet

Jeg kjøpte min på en salong/parfymeri som heter Leslie, er på Kolbotn senteret, der prøvde hun den på meg for å se hvem som var min farge og jeg fikk god lærdom i åssen den skulle brukes og generelle bruksområder! Om du ikke er kjent på Kolbotn så er kjøpesenteret nesten utenfor togstasjonen og 20 min med tog ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...