Gå til innhold

Det kommer litt blod ut av penisen hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos lege,de finner ingenting..

Han har vondt,tar seg til nedentil (er 1 1/2 år),også kommer det en dråpe blod i bleia..

Han er ikke syk eller viser tegn til noe annet..

Dette skjer ca 1 gang i uka,men i de tre siste dagene har han hatt det 1-2 ganger om dagen..

Ikke vondt i området eller på penis heller..

Lurer egentlig bare på om det kan være noe inni penisen hans som ligger i klem eller noe..

Det er en liten bøy på den,men den er rett da han har ereksjon..

Venter på time på poliklinikken,men jeg lurer slik på hva det kan være..

Noen som har vært borti dette eller har hørt om noe lignende før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til poliklinikken og "mas", slik at du får time fort. Dette er noe jeg mener skulle vært hastesak. Gjør det mandag. Og fortsett til du har time om kort tid.

Ikke for å skremme, men det skal prioriteres om gutter har slike ting.

Skrevet

Hvorfor skal det prioroiteres hvis gutter har det?

Skrevet

Det er vel det samme som ved UVI; gutter skal til kontroll og undersøkelse etter UVI en gang, det trenger ikke jenter. De må ha flere ganger, før de undersøkes videre.

Skrevet

ok..

Tatt 2 urinprøver av han,ikke noe funnet,bare litt bakterie,men ikke noe som tilsvarer att det er en uvi.

Svir ikke når han tisser eller noenting..ham har litt trang forhud,tenkt på om det kan komme av det også,men er så vondt når jeg ikke vet..

Og det att han ikke viser tegn til sykdom eller vondt noen steder,så synest jeg det er vondt også.. men men.

Skal ringe og purre.

Skrevet

En ting til,det er kanskje 1 dråpe rent blod som kommer ut,kommer ikke ut med urinen,det har skjedd bare 2 (kanskje 3) ganger,men tror da att det er fordi han tisser da blodet er på vei ut..

Fastlegen tror selv att det er av selve penisen,og hun er barnelege,og får skryt av andre leger avatt hun er flink,så hadde hun trodd det var noe alvorlig,så hadde vi sikkert blitt sendt til sykehuset med en gang.

Dette har nå pågått over en liten tid,for vi skulle se om det gikk over av seg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...