bergen81 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Herregud, det er i morgen i morgen i morgen!!! Jeg gleder meg sånn til endelig å bli gift med drømmemannen min!! Håper alle får en fantastisk helg, jeg sender gledesvibber så det holder til dere alle sammen!! Måtte bare dele litt, for bobler helt over her! JIPPI!!!! :D:D:D
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Så gøy. Gratulerer såååå mye på forskudd. Ønsker deg en fantastisk dag i morgen. Koooos dere masse.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Oi, gratulerer!!!!!!!!! Skjønner godt at du gleder deg! Skal tenke på deg og dine, håper det blir akkurat den drømmedagen du har planlagt:) Lykke til med nervene:)
maiprinsen Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 snuser til meg vibbene!!! Og er drit misunnelig på deg! Må ha lykke lykke lykke til i morgen! Gratulerer til dere begge!
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 å gratulerer!! Håper dere får en kjempefin dag i mårra!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer så masse, og kjempemasse lykke til med alt!!! Håper du får en drømmedag!! Stor klem!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Ååååååååååååååååååååå sååååååå koooos massse lykke til =0) håper du får en helt fantastisk dag. Ååååååååååå jeg vil også gifte meg igjen. Nyte hvert ett sekund av dagen. Ta massssssssssse bilder. Ps 1 tips. Mitt fav bilde er av alle gjestene samlet på en trapp med oss i midten. Anbefalles =0)
Mazza** Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 gratulerer såå mye med dagen på forskudd!!! Kos dere masse
bergen81 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 Å, så snille dere er!! Tusen takk for alle lykkeønskinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå