Gå til innhold

pappa`n min heter faen.....


nedtråkka kaviartubepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hun prøver å si er at man kan si faren i stedenfor pappa.... hahaha :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha unger er søøøøøøøøøte =0)

En på jobben har 4 unger. Når den miste var liten satt han oppi sengen ropt. Faaan kan ingen ta meg opp hahahaha =0)

Skrevet

Hahaha!!!

En bekjent av meg snakket usedvanlig rent, veldig tidlig. Og sto som toåring, med full bleie og ropte til moren: Kom å skift bleie før svarte, eg stinke!!!

 

(vel, var nok faren som var ansvarlig for det i modten, ungen visste ikke hva han sa)...

Skrevet

Datteren vår hadde en gang en liten tøyhund som het Prikken. (Fra Godboken). Hun kunne ikke si r ennå, så av og til ble r til l, men ofte ble den bare utelatt...

 

En gang hun hadde hatt hunden med i barnhagen, var det en i personalet som spurte om den hadde noe navn. "Ja, den heter Prikken" svarte jeg uten å tenkte på det, men forstod hvorfor hun spurte når jeg så hvor lettet hun ble... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...