nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 det hun prøver å si er at man kan si faren i stedenfor pappa.... hahaha )
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hahahaha unger er søøøøøøøøøte =0) En på jobben har 4 unger. Når den miste var liten satt han oppi sengen ropt. Faaan kan ingen ta meg opp hahahaha =0)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Hahaha!!! En bekjent av meg snakket usedvanlig rent, veldig tidlig. Og sto som toåring, med full bleie og ropte til moren: Kom å skift bleie før svarte, eg stinke!!! (vel, var nok faren som var ansvarlig for det i modten, ungen visste ikke hva han sa)...
pappatilto Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Datteren vår hadde en gang en liten tøyhund som het Prikken. (Fra Godboken). Hun kunne ikke si r ennå, så av og til ble r til l, men ofte ble den bare utelatt... En gang hun hadde hatt hunden med i barnhagen, var det en i personalet som spurte om den hadde noe navn. "Ja, den heter Prikken" svarte jeg uten å tenkte på det, men forstod hvorfor hun spurte når jeg så hvor lettet hun ble... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå