Gå til innhold

Hvem kan man ringe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse av at jeg har fått svangerskaps forgifning, i liten grad.

Har hode vondt, k(som jeg har hatt noen uker) så kommer kvalmen, og føler jeg er svimmel og mage vondt..

Men hvordan sjekker man sånn? og hvem ville dere ringt? legevakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde ringt føden.

Skrevet

De har i alle fall mer peiling på slikt enn legevakta.

samme anonym som rett over her.

Skrevet

Jupp, bare å ta deg en tur til legevakt. Hvis du kan/klarer så ta med deg en urinprøve. Da sjekker du urinen for proteiner og sjekker blodtrykket ditt, evt ultralyd av babyen.

Skrevet

Ok. var litt usikker hvor jeg burde ringe.. har dårlig erfaring med legevakt å være gravid.

Vet noen åssen de sjekker det?

Takk får svar..

Skrevet

jeg beskjed om å ringe legevakten når jeg var plaget med hodepine og hadde litt høyt bt og litt proteiner i urinen. Fikk beskjed om å ringe legevakt hvis det ble verre. Der sjekker dem bt og urinen så du må ha med en urinprøve. Men da var jeg ikke så langt på vei og vi bor 1,5 time fra sykehuset.. Kanskje det er anderledes hvis en bor nærmere føden og er lenger på vei..? Ring en av plassene og hør med dem! Ønsker deg masse lykke til! Det er bedre med en tur ekstra for å sjekke en at det skal skje noe..

Skrevet

Tusen takk alle.. uff jeg er så redd får å ringe.. føler meg så dum. Men like vell føler jeg meg usikker i forhold til noe anna iallfall :-/

Så jeg tar tlf og snakker med de iallfall jeg :D

Harr 1+ i protein i urin sist kontrol, og hadde litt høyere blodtrykk :-/ håper det ikke er det.

Skrevet

Ja det er mye bedre å ringe en gang for mye! Ikke vær redd det går så bra skal du se! ingen som syns du er dum, du er jo bekymret. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...