Gå til innhold

ÅÅÅÅ! F*** knask eller knep!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry.. syns bare ikkje det er noe særlig når noen ringer på Rett etter småen har roet seg etter en laaang dag! Sjææmpe! Skal få meg god gammaldags ringeapparat og ikke sånt "fancy" trådløst!...

Knask eller knep? eller en våken unge... grrr...

måtte bare få ut litt frustrasjon! sånn.. glad i igjen..!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen.. LITT irriterende når de endelig har roet seg også ringer det på. Her har det faktisk ikke vært en eneste unge på døra. Vi som hadde kjøpt inn godteri og alt i år. Enten eller!!

Skrevet

Kan du ikke bare henge opp en lapp da?!

HYSJ!!!! BARNET SOVER!

Skrevet

Jeg har skrevet lapp på døra at de skal banke på jeg ;)

Skrevet

det var lurt! *løpe ut å gjøre med en gang*...

hehe.. ikke så smart jeg..

Skrevet

Hissige damer bør ta seg en øl eller bøll runde for å roe seg i kveld...hi hi...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hang en sokk over bjella til ringeklokken her inne jeg. Da banker de på....mindre bråkete....hehehe

Skrevet

Glad vi bor i blokk, er nok ikke så mange som kommer hit.. :o)

Skrevet

åh, sååå enig!!! Har til og med slukket utelyset-men neida, der er de og ringer på, og småen har lagt seg!! Synes virkelig at når foreldrene lar så små barn gå alene i bekkmørket, så burde de også lære dem dette med at når utelyset er slått av, så vil vi ikke ha besøk..

Skrevet

Da tar du bare ut batteriet på den ringedinsen du har inne. Jeg har tatt inn hele ringeklokken jeg, i tillegg til å slå av utelyset..

Tror du ikke de små (akkurat nå veldig irriterende) ungene står å dundrer på døra å holder mine overtrøtte små på 1 og 3 år våken.?

Skrevet

Du vet jo at de kommer så det er jo bare å henge opp lapp, som vår:

"Bank på!

....hvis du tør!"

Skrevet

Åh, sååå glad jeg bor i blokk!!!

Skrevet

Så heldig ungen er som får besøk av mange artige barn. Se på det som postivt er de oppe lenge i dag får dere sove lenge i morgen. Her sover jentene over alle lyder men står opp tiiidlig.

Skrevet

Ja, hjelper lite med lapp når man sitter mitt i amming og velger å overse en av de ørten rundene med unger som har vært her. Da angrep de dørklokka og holdt inne helt til jeg åpnet. Det var en voksen med i bakgrunnen og jeg var klar for å fortelle den gjengen hva jeg mente, men orket ikke da jeg så at det blant annet var de ellers så veldig hyggelige naboene. Bare delte ut digg, og gikk tilbake til en hylende og fornærmet småtass som hadde fått måltidet avbrutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...