LilleMagen Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hva synes DERE passer til? Noen gode forslag? Vil ikke ha Kardemommeby-navn. Heller ikke bibelske. Fordi de navna går så mye igjen hos vennene mine. Og ikke skikkelige ur-norske navn som Ola, Knut, osv (da det er så mange som heter det i familien fra før! Har ikke noe imot de altså.) Så hva står igjen da? Blir bare forvirret når jeg leser i navnebøker, og liker andres meninger... Oscar er det eneste navnet jeg har kommet pånår det gjelder gutter. Liker det godt. Og Marielle på jenta. Men noen flere?
LilleMagen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2008 Liker veldig godt Jessica også, men føler det blir litt tungt sammen med Victoria.
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Synes egentlig ikke at Oskar passer til Victoria. Oskar er sterkt og tradisjonelt, Victoria er vel mer moderne? Kansje jeg tar feil, selvfølgelig. ;-) Navn som hvertfall jeg synes passer med Victoria er: Alexander Nikolai Nikolas Adrian Joakim Martin Even Thomas Andreas Robin Kristoffer Hermine Celina Linnea Therese Andrea Amanda Marlene Maiken Sandra Elise
prysseluskan Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Victoria og... Rebecca Celine Emilie Lovise Henrik August Nikolai David Både Oscar og Marielle passer for øvrig fint sammen med Victoria, synes du kan velge disse : )
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Ingen navn i verden står så fint til kongelige, flotte Victoria som Alexandra, Elisabeth, Alexander og Maximilian! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå