Gå til innhold

barnevakt eller bytte jobb lørdag ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått tak på noen i familien som kunne passe jenta våres to lørdager i mnd slik at jeg og mannen min kunne få samme fri helg. Men så kunne dem plutselig ikke denne lørdagen og noen lørdager fremover. Kan ikke basere oss på det - så sitter og vurderer om en av oss skal bytte jobblørdag så tulla har mamma eller pappa hjemme hos seg på lørdager. Vil jo bli slitsomt ei tid fremover - men bedre en at vi alltid på stresse livet av oss pga at barnevakten ikke kan.

Enige ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig. Det er no fun å ha motsatt jobb. Men for en periode så går det jo selvsagt. Men kommer jo også litt an på hvor lenge/sent det er snakk om. Er det ettpar timer på dagen så går det jo bedre enn om dere er borte hele lørdagen til langt på kveld.

Skrevet

jeg jobber som regel til kl.16.00 på lørdager og mannen min det samme.... Vi kommer ikke fra denne byen her og kjenner nesten ingen. Eneste er svigerforeldrene mine, men de begynner og bli veldig slitne og gamle. De som skulle passe jenta vår er litt tenger bak i familie - vanskelig og forklare. Men dama til faren til mannen min er gift på nytt så det er dattera til kona hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...