Gå til innhold

Dere som bruker Crinone og/eller Albyl E har dere vært til utredning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med flere spontanaborter, og etter SA nr 2 fikk jeg crinone og albyle av overlegen på gyn pol på sykehuset. Dette skulle jeg begynne på med en gang jeg ble gravid, noe jeg ble mnd etter og 9mnd senere fikk vi en nydelig lita jente.

Hun er nå 2 år og vi prøver å få til noen søsken.. Noe som viser seg å ikke være like enkelt. Har nå mistet to mnd på rad. Første mnd rakk jeg ikke å begynne med noe medisiner før jeg begynte å blø, og denne mnd begynte jeg med crinone, men siden det er 2år siden jeg bar fram datteren min så glemte vi (ufattelig!) at jeg også gikk på albyle sist, og dermed gikk jeg ikke pådet nå. Kun crinone.og det gikk galt. ;( ufattelig ufattelig irritert på meg selv, at jeg kunne glemme det med albyle. (har annen lege nå).

Nå har legen ordnet med resept på albyle så vi skal ha det klart til neste gang. Spørsmålet mitt er ; er det noen måte å finne ut om jeg MÅ ta crinone(uten å "teste" det på en graviditet). ?

JEg har aldri vært utredet, og på de tidlige SAene mine nå i det siste så nekter(dumme dumme) gynekologen å kalle den en SA i rapporten pga det var "for" tidlig i graviditeten. 5+ noen dager.. :(

Jeg tar mer enn gjerne crinone og albyle og alt mulig anna for den saks skyld - hvis det redder barnet i magen. Men hvis det ikke er nødvendig å gå på f eks crinone så er jeg skeptisk til å gå på det.

Er det noen enkel måte å finne ut av dette på? Er det noen her som "Bare" går på albyle?

Dette ble sikkert langt og kjedelig men.. føler meg så alene på sett og vis. Virker som alle rundt oss "spyr" ut unger uten problemer.. Er så lei kroppen min, og det er slitsomt å gå å være så misfornøyd med sin egen kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...